Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@14:39:11 GMT

پیام تبریک نوروزی رئیس مجلس به برخی همتایانش

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۵۳۰۱

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای به روسای مجالس کشور‌های اسلامی، فرارسیدن عید باستانی نوروز ۱۳۹۹ را تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  متن پیام دکتر علی لاریجانی که به همتایان خود در کشور‌های افغانستان، ترکیه، تاجیکستان، عراق، آذربایجان، ازبکستان، قرقیزستان، قزاقستان، ترکمنستان و پاکستان ارسال کرده است به این شرح است:  السلام علیکم؛ نوروز، پیشاهنگ دگرگونی طبیعت، همواره با طراوت، شادابی و شکوفایی همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم سال پیش‌رو، همگام با تحول و پیشرفت روزافزون و عدالت برای ملت‌ها باشد. خرسندم به مناسبت فرارسیدن عید سعید باستانی نوروز، صمیمانه‌ترین شادباش‌ها و تبریکات خود را به جناب‌عالی و همکارانتان ابراز کنم. با کمال مسرت و خرسندی تأکید می‌نمایم که مجلس شورای اسلامی از هر گونه همکاری پارلمانی به ویژه با همسایگان بر اساس احترام متقابل و با هدف ایجاد امنیت، پیشرفت، رفاه و توسعه همه‌جانبه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استقبال می‌کند.  فرصت را مغتنم شمرده؛ از درگاه خداوند متعال، سالی خجسته همراه با سلامت و موفقیت روزافزون جناب عالی، نمایندگان محترم پارلمان، دولت و ملت آن کشور را مسئلت دارم.  علی لاریجانی  رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لاریجانی رئیس مجلس پیام تبریک نوروز کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور امروز سه‌شنبه در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا