Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@23:57:26 GMT

افزایش جانباختگان کرونا در آذربایجان شرقی به ۷۲ نفر

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۵۶۱۶

افزایش جانباختگان کرونا در آذربایجان شرقی به ۷۲ نفر

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محمدحسین صومی جمعه شب در گفتگوی خبری افزود: در شبانه روز گذشته هفت نفر دیگر بر ابتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، آزمایش تشخیص کرونا برای ۷۲ نفر در استان مثبت شده است و شمار مبتلایان به ۷۵۶ نفر افزایش یافت.

وی اظهار کرد: مناطق قره‌باغی، خلیل‌آباد، جدیری، لاله، پاستور و ولیعصر بیشترین مبتلایان کرونا در تبریز هستند ولی در کل تمام مناطق استان و تبریز این ویروس وجود دارد و در حال گسترش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: از بین مبتلایان قطعی ۴۵ نفر در تبریز، ۷ نفر در مرند، ۶ نفر در مراغه، ۴ نفر در اهر و یک نفر در هشترود هستند.

وی اضافه کرد: گسترش ویروس نسبت به دیروز یک و نیم برابر شده است؛ هر چند تاکنون بیش از ۵۰ درصد افراد مرخص شده‌اند، شیوع این ویروس بسیار وسیع و سریع است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: بیش از ۴۰۰ نفر از مبتلایان هم بهبود یافته و ترخیص شده اند.

وی تاکید کرد: با ادامه روند موجود شاهد افزایش مبتلایان و فوتی ها خواهیم بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 حمید کهرام جهش تولید پاندمی ملی شدن صنعت نفت آذربایجان شرقی ویروس کرونا جانباختگان افزایش کروناویروس نوروز 99 حمید کهرام جهش تولید پاندمی ملی شدن صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این وضع تا روز سه شنبه ادامه می‌یابد، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی اظهار کرد: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در برخی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

امیدفر، ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

کد خبر 6090565

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود