Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@15:30:49 GMT

برخورد پلیس با برپا کنندگان چادر در دامان طبیعت ایلام

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۵۶۶۴

برخورد پلیس با برپا کنندگان چادر در دامان طبیعت ایلام

سرهنگ جمال موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برابر مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا، برپایی چادر در دامان طبیعت، زمینه را برای انتشار این ویروس زیاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه منفعت این اقدام پلیس بیشتر برای خود مردم است، خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند سلامت جامعه را برهم بزنند مماشات نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی اظهار کرد: روز گذشته با هماهنگی و همراهی مقام قضایی، تعدادی از شهروندان که اقدام به برپایی چادر در بخش سیوان نموده بودند پس از تذکر توسط خود مردم، چادرها جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ بنام جهش تولید، گفت: پلیس با تمام توان و همگام با سایر اقشار جامعه در تحقق این شعار اقدام خواهد کرد.

کد خبر 4883386

منبع: مهر

کلیدواژه: ایلام طبیعت ویروس کرونا بوشهر ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی قزوین حوادث چهارشنبه سوری استانداری سمنان شیراز نوروز احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی روز پنجشنبه افزود: این صفحه مجازی در ایام قبل و بعد انتخابات مجلس شورای اسلامی همواره با تمسخر مسوولان و شخصیت های منطقه قصد تشویش اذهان عمومی را داشته است.

وی اظهارداشت: گرداننده اصلی این صفحه مجازی با اقدام حرفه ای پلیس فتا چالوس شناسایی و دستگیر و با دستور مقام قضایی راهی زندان شد.

رییس پلیس چالوس یادآور شد: پلیس موظف است تا نسبت به جلوگیری از انتشار هرگونه محتوای غیرواقعی و مجرمانه اقدام کند و در صورت وقوع متهمان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

شهرستان چالوس در غرب مازندران واقع شده است.

کد خبر 848908 برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام فراجا

دیگر خبرها

  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد
  • درگیری پلیس با تظاهرات‌کنندگان روز کارگر در پاریس
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • برخورد خشن سه پلیس آمریکا با دانشجوی دختر + فیلم
  • ترس نتانیاهو از بازداشت؛ بی بی دست به دامان خانواده اسرا شد