Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان-معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی به خدمت نظام وظیفه فراخوانده شدند و باید ۶ فروردین خود را به معاونت وظیفه عمومی همدان معرفی کنند.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان؛ سرهنگ علیرضا خزاعی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان همداناظهار کرد: برابر اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا و ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی به خدمت نظام وظیفه فرا خوانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزائی گفت: در این راستا برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و به جهت ضرورت سرعت بخشی در تقویت کادر مراکز بهداشتی و درمانی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، مقرر شده کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده به خدمت در یکم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را دریافت کرده بودند، در تاریخ ششم فروردین ماه سال ۹۹ فراخوان و بدون سپری کردن دوره آموزش مقدمات نظامی در مراکز آموزش، در بدو خدمت به مراکز بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح اعزام و به کارگیری شوند.

وی افزود: تمامی این مشمولان باید رأس ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ششم فروردین ماه سال ۱۳۹۹ خود را به معاونت وظیفه عمومی استان همدان معرفی تا سازماندهی و اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، مشمولان اعزامی در این طرح ضمن به کارگیری تخصصی در مراکز درمانی نیروهای مسلح از امتیازات و مشوق‌های ویژه ای نیز برخوردار می‌شوند که حین خدمت توسط یگان‌های خدمتی برای این عزیزان اجرایی و اعمال می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پزشکی و پیراپزشکی نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان همدان نیروهای مسلح وظیفه عمومی گروه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد میرزایی» از کارکنان اداره راهداری و حمل‌ونقل شهرستان کوهدشت، حین انجام‌وظیفه در جاده «بابازید - پل سیمره» جان خود را از دست داد.

مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در این راستا پیامی تسلیتی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی و شهادت‌گونه راهدار زحمت‌کش و پرتلاش جناب آقای «محمد میرزایی» که در حین انجام مأموریت به لقاءالله پیوست باعث تأسف و تاثر فراوان گردید.

بدون شک خدمات و تلاش‌های صادقانه این عزیز سفرکرده و همه راهداران خدوم و فداکار که در سرما و گرما و روز و شب با جان‌ودل به مردمان سرزمین خود خدمت می‌کنند، بهترین و گران‌بهاترین یادگار است که از آنها در ذهن همگان ثبت می‌شود.

اینجانب این سانحه دردناک را خدمت خانواده محترم آن مرحوم، راهداران عزیز استان و مجموعه تلاشگران بی‌ادعای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر، بردباری و سلامتی برای خانواده محترم آن عزیز سفرکرده مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6093903

دیگر خبرها

  • لاپید خواستار اعزام فوری حریدی‌ها به خدمت اجباری شد
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند