Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@20:04:15 GMT

جمع آوری ۴۹ تخته چادر نوروزی در مناطق جنگلی سیروان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۶۷۶۵

جمع آوری ۴۹ تخته چادر نوروزی در مناطق جنگلی سیروان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا خورانی صبح شنبه در جمع رسانه‌های استان با بیان این موضوع که در جهت پیشگیری از ویروس کرونا همه مردم ایران با همدلی و وفاق باید همکاری کنند تا نحسی این ویروس نامبارک از این مرز و بوم پاک شود، گفت، پلیس با تمام توان پای کار است و اجازه نخواهد داد که بهداشت و سلامت مردم توسط عده‌ای به خطر بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در راستای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا قبلاً اطلاع رسانی کامل از طریق رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی به روش‌های مختلف و صدور هشدارهای بهداشتی انجام شده، و مردم عزیز ما باید بدانند که یکی از مهمترین راه عدم شیوع این ویروس خطرناک، در خانه ماندن است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان افزود: در همین راستا با سرکشی از منطقه میان تنگ و با رایزنی حضوری و بیان تهدیدات اپیدمی ویروس کرونا و با همکاری شهروندان فهیم و اندیشمند به صورت داوطلب تعداد ۴۵ تخته چادر نوروزی و ۸ دستگاه کانکس که در منطقه تفریحی کوهستانی میان تنگ دایر شده بود جمع آوری شدند.

سرهنگ خورانی ضمن تاکید بر پیشگیری و پیوستن به کمپین در خانه بمانید گفت: از شهروندان عزیز می‌خواهیم جهت برپا کردن و اسکان موقت در مناطق جنگلی و تفریحی جداًخوداری کنند و به هشدارهای بهداشتی اهتمام ورزند و مطمئن باشند که در حال حاضر و با شرایط پیش آمده خانه امن ترین جا است.

وی با بیان این موضوع که هدف ما حفظ سلامت مردم است و چنانچه مجبور شویم با اقدامات لازم وبرخورد قانونی نسبت به جمع اوری چادرها اقدام خواهیم کرد افزود: در حوزه کلانتری مرکزی حدفاصل بین روستاهای گوراب سفلی وعلیا پس از صدور تذکرات رئیس کلانتری، ساکنان چادرهای موقت نوروزی بصورت خود جوش نسبت به جمع آوری۴تخته چادر اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از مردم خواست که به سلامت خود و خانواده و جامعه اهمیت بدهند و جهت شکست کرونا هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند.

کد خبر 4883453

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان سیروان نیروی انتظامی ویروس کرونا بوشهر ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی قزوین حوادث چهارشنبه سوری استانداری سمنان شیراز نوروز احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان ها

آفتاب‌‌نیوز :

فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی صادره در خصوص فعالیت سامانه بارشی در سطح اغلب استان‌های کشور از روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت تا جمعه ۱۴ اردیبهشت، احتمال وقوع بارش‌های رگباری شدید و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

به گزارش شبکه خبری آب ایران، وی افزود: براین اساس، ضروری است از حضور و فعالیت در بستر و حاشیه رودخانه‌های استان‌های غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور اجتناب شود.

سخنگوی صنعت آب کشور بیان داشت: مناطق تحت پوشش سامانه بارشی موضوع هشدارهای هواشناسی اخیر به‌طور عمده عبارتند از استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، ایلام، لرستان، کرمان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اصفهان، یزد و خراسان جنوبی است.

وی خاطرنشان کرد: البته احتمال فعالیت سامانه در استان‌های همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، اردبیل، گیلان، مازندران و قم نیز وجود دارد و با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاره، احتمال طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

قاسم‌زاده تأکید کرد: با توجه به تقارن ایام بارشی با تعطیلات پیش‌رو و احتمال مسافرت هموطنان عزیز در سطح کشور، لذا توجه ویژه به هشدارهای سازمان هواشناسی کشور و رصد وضعیت بارشی مقصد سفرها و اجتناب از ورود به بستر و حاشیه رودخانه‌ها ضروری است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با ۱۳۷ در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان ها
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال