Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی شهروند آستارایی در اقدامی جالب با تبریک سال نو به دوستان و آشنایان بنری چاپ و در دیوار حیاط منزل مسکونی اش نصب کرده و از دوستان و آشنایانش خواسته به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در خانه بمانند و به دید و بازدید نیایند.

خبرگزاری شبستان- بندر آستارا، پیمان ناصری زارع: برخلاف سال های گذشته جنس نوروز ۱۳۹۹ از جنس دید و بازدید، صله رحم و مسافرت های نوروزی نیست و توفیق اجباری است که در این روزها به خاطر سلامتی خود و دیگران در خانه بمانیم و دیدار با اقوام و آشنایان را به بعد از ریشه کنی بیماری کرونا ویروس موکول کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باید سال جدید را متفاوت از سال های گذشته آغاز کنیم و با دوری و دوستی اجازه ندهیم کرونا بیش از این جولان دهد و جان هموطنان ما را بگیرد، در این بین با تماس تلفنی و پیامک از  طریق گوشی همراه و فضای مجازی سال نو را به یکدیگر تبریک گفته و سال پر خیر و برکت همراه با شادی، تندرستی و موفقیت را برای هم از درگاه باریتعالی مسئلت نماییم.

 

در این بین به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا ویروس برخی از هموطنان به خاطر سلامتی خود و دیگران با پیوستن به کمپین«در خانه بمانیم»، سال جدید را متفاوت تر از سال های قبل آغاز کرده و امیدواریم دیگر هموطنان نیز با الگوگیری از آنان به این کمپین پیوسته تا شاهد ریشه کنی میهمان ناخوانده این روزها (کرونا ویروس) باشیم.

 

یکی از شهروندان آستارایی نیز در اقدامی جالب با تبریک سال نو به دوستان و آشنایان بنری چاپ و در دیوار حیاط منزل مسکونی اش با این نوشته که «ما در قرنطینه خانگی هستیم، دید و بازدید نداریم، به مسافرت نمی رویم و در خانه می مانیم، وعده دیدار ما خرداد ماه ۱۳۹۹، ان شاء الله سال خوبی داشته باشین» نصب کرده و از دوستان و آشنایانش خواسته به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در خانه بمانند و به دید و بازدید نیایند.

 

خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر مرزی آستارا گفتگویی را با این شهروند آستارایی انجام داده تا بیشتر از انگیزه وی برای این اقدام آشنا شود.

 

«جاوید دستبوس» در این رابطه با تبریک عید نوروز به هموطنان گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا این اقدام را انجام دادیم تا چرخه انتقال این بیماری قطع شود.

 

این شهروند آستارایی افزود: اگرچه امسال از دید و بازدید عید نوروز خبری نیست اما می توان با کمی ابتکار ایام در خانه ماندن را به اوقات خوشی تبدیل کرد.

 

دستبوس با بیان اینکه در شرایط ناخوشایند کنونی که تنها به کشور ما منحصر نیست لازم است مردم به خاطر سلامتی خود و دیگران، پرستاران و پزشکان و مسئولان امر مقابله و پیشگیری از کروناویروس پا به میدان گذاشته و با رعایت موارد بهداشتی، پرهیز از دید و بازدیدهای نوروزی، تردد کمتر در اماکن عمومی و پرجمعیت، پرهیز از مسافرت های نوروزی، و پیوستن به پویش «در خانه بمانم» این مهمان ناخوانده دوست نداشتنی را شکست داده و نابود کنند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: در خانه بمانیم جلوگیری از شیوع کرونا ویروس عید نوروز بندر آستارا جلوگیری از شیوع کرونا ویروس شهروند آستارایی دید و بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۶۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی

به گزارش “ورزش سه”، دیدار پیکان و شمس آذر از هفته بیست و پنجم لیگ برتر به دلیل محرومیت تماشاگران قزوینی، بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. این محرومیت تعلیقی، بعد از پرتا‌پ نارنجک در دیدار شمس آذر و تراکتورسازی، قطعی شد و حالا تماشاگران پُرشور قزوینی که در طول فصل حمایت ویژه‌ای از تیم خود داشتند؛ نمی‌توانند در این مسابقه حضور داشته باشند.

اما باشگاه شمس‌آذر حالا در اقدامی جالب توجه از هواداران خود دعوت کرده است که به هنگام تماشای مسابقه این تیم، از عکس‌العمل‌های خود فیلم بگیرند تا این باشگاه با انتشار در صفحه رسمی اینستاگرام خود، بار دیگر نشان دهد که علی‌رغم محرومیت تماشاگرانش، کماکان در این مسابقه هم تنها نبوده است. شمس آذر نوشته است:

میخواهیم شما رو در کنار خودمون حس کنیم
با توجه به حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هواداران شمس‌آذر از حضور در استادیوم ، برای همراهی ما در بازی امروز در خونه‌هاتون ، در طول مسابقه با تلفن‌همراه از خودتان و واکنش‌هایتان در طول ۹۰ دقیقه مسابقه شمس‌آذر-پیکان فیلمبرداری کرده و واکنش‌های جالب‌تان (مانند ویدیوی پس از گل یا موقعیت‌های حساس) را برای ما به آدرس ایمیل یا از طریق شماره تلگرامی که در پوستر درج شده ارسال نمایید . پس از مسابقه هایلایت بازی با گزیده‌ای از تصاویر شما منتشر خواهد شد .
ما همیشه کنار همیم»

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند؛ گشت و گذار با گرگ خانگی در خیابان‌!
  • نابودی طبیعت اهالی روستای چنار رودخان را رنجیده خاطر کرد + فیلم و تصاویر
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی