Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در نامه‌ای به علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به خاطر فعالیت و تلاش‌های شبانه روزی رسانه ملی و همه اصحاب رسانه و خبرنگاران در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و توجیه مردم و انعکاس خدمات پرستاران گرامی و پزشکان ارجمند و کادر بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و ستاد مبارزه با کرونا و مسئولان بهداشت تقدیر کرد که متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب آقای دکتر علی عسکری ریاست ارجمند رسانه ملی دام توفیقه
سلام و درود

سال نو و بهار طبیعت و مبعث شریف پیامبر مهر و نجات ص مبارک و خجسته باد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وظیفه می‌دانم شخصاً و بنام حوزه‌های علمیه از همه خدمات و مجاهدت‌های ارزنده جناب عالی و همکاران شما در رسانه ملی و همه اصحاب رسانه و خبرنگاران گرامی تقدیر و تشکر نمایم.

کار بزرگ شما و همه ارباب رسانه در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و توجیه مردم و انعکاس خدمات پرستاران گرامی و پزشکان ارجمند و کادر بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و ستاد مبارزه با کرونا و مسئولان بهداشت و درمان و همه مجاهدان و مدافعان سلامت و بازتاب تابلوهای زیبای ایثار و فداکاری پرستاران و پزشکان و نیروهای مردمی و بسیجی و طلاب و دانشجویان فداکار و حوزه‌های علمیه و روحانیت و نهادهای فرهنگی و خیرین محترم و تأمین کنندگان آرامش جامعه و در خدمت به مردم شریف ستایش برانگیز و ان شاءالله در پیشگاه خداوند متعال مأجور خواهید بود و صمیمانه، همگان این همه را ارج می‌نهند و سپاس می‌گذارند.

توفیقات روزافزون جناب عالی و رسانه ملی و رسانه‌های دیگر در خدمت به کشور و تحقق جهش تولید و مبارزه با کرونا را از خداوند منان خواهانم و دعاگو هستم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بهداشت و درمان بیمارستان حوزه های علمیه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی طبیعت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ایرج فاضل، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در افتتاحیه چهل و پنجمین کنگره جامعه جراحان ایران گفت: طرح اجباری پزشکان به دلیل شرایط جنگ اجرایی شد و دلیلی برای ادامه دادن آن وجود ندارد.

وی افزود: فلسفه جامعه جراحان همفکری انجمن‌های مختلف و افزایش سطح علمی جراحان کشور است.

سیاوش صحت نایب رئیس کنگره جامعه جراحان ایران، نیز گفت: سهم سلامت از تولید ناخالص ملی بیش از ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است. عده‌ای در پی شکستن جایگاه رفیع جامعه پزشکی کشور هستند.

علی جعفریان دبیر علمی کنگره نیز افزود: حضور کمرنگ همکاران جوان در کنگره نسبت به دوره‌های قبل زنگ خطر هشداری برای مسئولان است.

تازه‌های جراحی در رشته‌های مختلف، جراحی عروق، پیوند اعضا، درمان‌های نوین جراحی در ایران و جهان امسال در چهل و پنجمین کنگره جامعه جراحان ایران ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با چهلمین سالگرد تأسیس جامعه جراحان ایران؛ با حضور جراحان تخصص‌ها و شاخه‌های مختلف مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر
  • لزوم توجه سیاست‌گذاران به انگیزه ماندگاری پزشکان
  • بهترین کلینیک‌ های لیزر موهای زائد آقایان در تهران
  • وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • وداع با یکی از بهترین معلمان رسانه؛ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟