Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:39:22 GMT

۹۳ تیم امدادی و عملیاتی خراسان جنوبی آماده باش شدند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۶۷۹۱

۹۳ تیم امدادی و عملیاتی خراسان جنوبی آماده باش شدند

ابوالحسن میرجلیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع روان آب و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها، بیان کرد: در همین راستا و به دستور استاندار خراسان جنوبی ۹۳ تیم امدادی و عملیاتی در آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در این مدت راهداران، امدادگران و نجاتگرانجمعیت هلال احمر، تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ و تمام شهرداری‌ها و واحدهای پلیس راه استان به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به ماهیت رگباری بارندگی‌ها در استان و تعطیلات نوروزی از هم استانی‌ها خواستاریم از مسافرت غیر ضروری خودداری کنند.

میرجلیلی با اشاره به کاهش دمای هوا بیان کرد: از شهروندان خواستاریم در مصرف گاز و برق صرفه جویی داشته باشند تا با صرفه جویی بهینه مشکلی برای حامل‌های انرژی نداشته باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین از کشاورزان، دامداران و عشایر خواستاریم نسبت به مقاوم سازی مستحلصات کشاورزی و دامی اقدام کنند تا شاهد کاهش خسارات در سطح استان باشیم.

کد خبر 4883402

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا بوشهر ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی قزوین حوادث چهارشنبه سوری استانداری سمنان شیراز نوروز احتکار خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر آماده باش است

کاووسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

او افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

کاووسی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، تصریح کرد: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت؛ این وسیله غول‌پیکر کف دریا می‌خوابد! | تصویر
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب
  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • هلال احمر آماده باش است
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی