Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@12:48:56 GMT

کشف 1300 لیتر ماده ضدعفونی کننده غیرمجاز در میانه

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۶۸۹۵

کشف 1300 لیتر ماده ضدعفونی کننده غیرمجاز در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از کشف یک هزار و 275 لیتر ماده ضدعفونی کننده غیرمجاز خبر داد.

توحید فارسی امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در پی کسب اطلاع از ارائه بدون مجوز مواد ضدعفونی کننده توسط یک واحد صنفی در سطح شهرستان، موضوع به دلیل حساسیت در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و حضور نماینده اداره بهداشت شهرستان، از انبار این واحد صنفی بازدید کرده و موفق به کشف یک هزار و 275 لیتر ماده ضدعفونی کننده غیرمجاز شدند.

این مقام انتظامی با بیان این مساله که متاسفانه متهم با جعل لیبل و آرم تجاری یک شرکت بهداشتی معتبر و الصاق بر روی مواد ضدعفونی کننده غیرمجاز، اقدام به فروش آن به مردم می‌کرد، تصریح کرد: مسئول واحد صنفی مذکور دستگیر شده و برای سیر مراحل قضایی به مراجع مربوطه تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود

انتهای پیام/۶۰۰۰۱

منبع: فارس

کلیدواژه: کشف تبریز توحید فارسی ضدعفونی خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی لیبل کرونا ویروس چین ضدعفونی کننده غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک

‌به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی ۹ گانه  نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رای و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماند‌های خشک علاوه براینکه  باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحد‌های مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد