Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@00:24:42 GMT

کشف ۵۰ کیلوگرمی مواد مخدر در همدان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۶۹۴۹

کشف ۵۰ کیلوگرمی مواد مخدر در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: طرح تشدید عملیات مبارزه با عناصر تهیه و توزیع موادمخدر با بسیج کلیه امکانات و نیرو‌های پلیس مبارزه با موادمخدر در حال اجراست و با تلاش ماموران در این عملیات ۳۴ کیلوگرم تریاک، ۱۴ کیلو هروئین و ۲ کیلو شیشه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  هدف از اجرای این طرح را ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان موادمخدر عنوان کرد و گفت: در همین راستا ۳ خودرو توقیف و ۷ نفر از عناصر تهیه و توزیع موادمخدر دستگیر شدند.

سردار کامرانی صالح با تاکید بر اینکه همدان جولانگاه قاچاقچیان مواد مخدر نخواهد بود، اظهار داشت: اولویت ماموریت‌های پلیس، برخورد با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر است.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل پخت یک گاو ۲۰۰ کیلوگرمی در تنور به سبک آشپز مشهور پاکستانی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت پاچه گاو توسط سه پدربزرگ هفتاد ساله هندی (فیلم) طرز تهیه "چلو مرغ بانکوکی" به روش آشپز تایلندی (فیلم) طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم)

دیگر خبرها

  • مراحل پخت یک گاو ۲۰۰ کیلوگرمی در تنور به سبک آشپز مشهور پاکستانی (فیلم)
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • یک کیلو گوشت چند سیخ کباب چنجه دارد