Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین صادقی، مدافع سابق استقلال از دلتنگی های دوران کودکی اش می گوید و دوست دارد در آینده مربی گری را هم تجربه کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیرحسین صادقی مدافع سابق تیم ملی و باشگاه استقلال از بی‌مهری‌های که نسبت به او در این سال‌ها شده است می‌گوید. از اینکه دوست داشت در اتفاقات بزرگتری را در استقلال تجربه کند اما برخی پشت پرده‌ها مانع از این شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، مصاحبه نوروزی امیرحسین صادقی را بخوانید.

اگر به شما ۳ میلیارد بدهند چه می‌کنید؟

بدهی‌ و مالیاتم را می‌دهم، البته شاید این گوشه‌ای از بدهکاری‌هایم را باشد، خداروشکر چون رفقای ما هستند تا حالا بنده را به زندان ننداخته‌اند.

چرا عروس بار سوم بله می‌گوید؟

الان که اصلا چیزی نگویند بله را گفته‌اند، الان شوهر پیدا نمی‌شود.

دوست دارید جای یک خواننده مشهور بخوانید؟

خوانندگی را که دوست ندارم، ولی خب آن دوبار کلا حال دلم خوب نبود که خواندم.

از بچگی خود بیشتر دلتنگ چه چیزی هستید؟

کسی که در قرچک ورامین بزرگ شده است قطعا سختی بسیاری کشیده است مخصوصا که زمان جنگ بود با صدای آژیر سریع می‌ترسیدیم، ما در خانه خود آب شیرین نداشتیم مجبور بودیم خریداری کنیم، گاز نداشتیم نفت را باید خریداری و انبار می‌کردیم.

دوست داشتید جای کسی باشید؟

جاهای که در زندگی تحت فشار هستم دوست داشتم جای آدم‌های بیخیال باشم.

اگر قرار بود با ۴ نفر به رستوران بروید آنها چه کسانی بودند؟

ترجیحا دوست دارم با کسی بروم که استقلالی باشد. اما شاید باورتان نشود بالای ۹۰ درصد دوستان من پرسپولیسی هستند، البته دوستم دارند و زیاد وارد کل کل نمی‌شوند چون می‌دانند پوست تک تک آنها را می‌کنم.

به مربی‌گری فکر می‌کنید؟

دوست دارم مربی شوم ولی هنوز آمادگیش را ندارم

دوست دارید همسایه شما فضول باشد یا پر سروصدا؟

فضول که باشد با اولین دخالت او را سر جایش می‌نشانم، پر سروصدا بد نیست.

از کاری که الان در حال حاضر می‌کنید راضی هستید؟

بله. نتورک مارکتینگ ۸ سالی هست که به صورت قانونی زیر نظر وزارت صنعت و معدن و تجارت وارد ایران شده است و روند رو به رشدی را بین مردم دارد طی می‌کند.

قهرمان دوره کودکیت چه کسی بوده است؟

دوران کودکی ما تلویزیون‌ها سیاه و سفید بودند باز با این حال من اهل تلویزیون نبودم صبح تا ظهر مدرسه بودیم و بعد از ظهر هم فوتبال بازی می‌کردیم بعد دعوا می‌کردیم شب با کتک مادر سیر می‌شدیم و از ترس پدر می‌خوابیدیم. تا دلتان بخواهد از مادرم کتک خوردم و جای سیم دو شاخه ضبط همیشه روی تن ما بود!

آرزویی بوده که به آن نرسیده باشید؟

خیلی آرزو دارم که به آنها نرسیده‌ام، همیشه دنبال آرامش بودم ولی متاسفانه آرامشی که در خانواده دنبال آن بودم هرگز برایم به وجود نیامد، جنگی که برای اسمم کرده بودیم را خیلی ها زیر سوال بردند. با کارهای خودشان، با زیرآب زدن با دنبال بازوبند کاپیتانی بودن و چهره خوبی از من نشان ندادند. امیرحسین صادقی دوسال تمام بیرون از فوتبال، بی سروصدا بدون اینکه کسی خبر داشته باشد زندگی کرد ولی باز برای اسم استقلال و هوادار می‌جنگد. هواداری که به راحتی او را فراموش کرد انگار نه انگار که باسابقه ترین بازیکن تیم‌شان تنها یک اسم دارد که آن‌هم امیرحسین صادقی است. ۱۵ سال برای این تیم بازی کرده‌ام، ۵ قهرمانی دارم و تنها بازیکن استقلال هستم که از این تیم دو بار به جام‌جهانی رفته‌ام. توقع نداشتم اما خیلی مواقع به من بی‌مهری شد. هیچ کس نه از فدارسیون نه از باشگاه استقلال سراغی از من نگرفته است. حتی بسیاری از رفقای فوتبالی من نیز حالی از امیر حسین صادقی نپرسیدند. من متاسفانه قدرت لابی کردن ندارم پس همیشه باید در کناری بمانم و نظارگر باشم. و در فوتبال ایران چیزی جز باند بازی و لابی وجود ندارد و همین مسائل به فوتبال ما ضربه زده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیرحسین صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درمورد انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور، اظهار داشت: از مردم عزیز به این خاطر که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا برتری مقابل ژاپن صحنه ماندگاری بود و بازیکنان تیم ملی با تمام وجود این پیروزی را کسب کردند.

در گزارش فارس آمده است: امیدوارم آنها در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند. وی درمورد اینکه خودش در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ جزء نفراتی بود که شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن را متحمل شد و آیا دلش نمی‌خواست در پیروزی تاریخی جام ملت‌های ۲۰۲۳ حضور داشته باشد، گفت: باور کنید یا وجود غیبت در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و کلی کیف کردیم. از راه دور هم با بازیکنان تماس گرفته و تشکر کردم اما متاسفانه تیم ما نتوانست با برتری در بازی مقابل قطر به فینال برسد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت و دوری از شرایط خوب، مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است با این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز سعی کردم به عنوان یک بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را برعهده بگیرم. همچنان به عنوان یک سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان امیر قلعه‌نویی صلاح بداند که می‌توانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را دارم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید سرخ‌پوشان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، گفت: باید به هواداران هر ۲ تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم تبریک ویژه بگویم و امیدوارم شاهد روزهای خوبی برای پرسپولیس و استقلال باشیم چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به عملکرد این ۲ باشگاه دارد.

وی درخصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی، توضیح داد: برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم اما تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم‌. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد.هافبک پرسپولیس درمورد رقابت غیرجالب بیانیه‌نویسی ۲ تیم در خارج از زمین مسابقه، گفت: متأسفانه این اتفاق در فوتبال ما وجود دارد اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی را شاهد باشیم.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899430

دیگر خبرها

  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی