Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا راشکی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پوشاک توزیع شده بین نیازمندان سیستان و بلوچستان مطابق با پوشش سنتی و بومی این استان بوده است.

وی ادامه داد: برای نخستین بار در توزیع اقلام توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تولیدی‌های عمده و کوچک سیستان و بلوچستان مذاکره و تولید این پوشاک به استان واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان گفت: این اقدام با همکاری افزون‌بر۱۲ تولیدی بزرگ و کوچک استان انجام شد تا ضمن حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل باعث ایجاد اشتغال در منطقه شده باشد.

به گزارش ایرنا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در زمینه توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، توسعه زیرساخت‌ها و امور زیربنایی و عمرانی، مدرسه سازی، ساخت مراکز فرهنگی مذهبی، مسکن محرومان، بیمارستان و مراکز بهداشت و درمان، ارایه خدمات سلامت الکترونیک، خدمات بیمه، مالی و حمایتی در مناطق کم تر توسعه یافته کشور تاکنون اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا الکترونیک بهداشت و درمان حضرت امام سیستان و بلوچستان مدرسه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، شهید آیت الله سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بود که ششم اردیبهشت ماه سال گذشته این عالم ربانی در یکی از بانک‌های بابلسر استان مازندران مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت