Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:18:43 GMT

کارخانه فولکس‌ واگن در مکزیک تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۷۳۶۶

کارخانه فولکس‌ واگن در مکزیک تعطیل شد

کارخانه‌های شرکت خودروسازی فولکس‌واگن آلمان در مکزیک به منظور جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور تا تاریخ ۱۲ آوریل سال جاری میلادی تعطیل شد.

به گزارش ایسنا، شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان با انتشار بیانیه‌ای از تعطیلی موقت کارخانه های خود در شهرهای پوئبلا و گواناخوآتو مکزیک که به منظور حفظ سلامت و بهداشت جامعه و کاهش نگرانی های عموم مردم این کشور در خصوص گسترش ویروس کرونا، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق بیانیه منتشر شده از سوی این شرکت به نقل از رویترز،  تعطیلی کارخانه های فولکس واگن در مکزیک از تاریخ ۳۰ مارس آغاز شده و تا ۱۲ آوریل سال جاری میلادی ادامه خواهد داشت.

در این بیانیه همچنین ذکر و تاکید شده که با تداوم شیوع و انتشار این ویروس در مکزیک و سایر کشورهای همجوار آن تصمیم های بعدی متعاقب آن اتخاذ و اعلام خواهد شد.

پیش‌تر نیز گزارش‌های منتشر شده حاکی از افت شدید تقاضا برای خرید خودرو و همچنین احتمال کمبود قطعات مورد نیاز برای تولید خودرو در کارخانه های فولکس واگن بود که همگی به علت ویروس خطرناک و مرگبار کرونا در جهان به وجود آمده است.  

همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌های فعال در حوزه‌های مختلف نظیر خودروسازی و تکنولوژی فعالیت و خطوط تولید خود را به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار این ویروس خطرناک و مرگبار متوقف و تعطیل اعلام کرده‌اند.

چند روز پیش شرکت‌های مختلفی همچون فولکس واگن، فورد، پژو، رنو،   فیات کرایسلر، فراری، جگووار، اشکودا،  بی‌ام‌و، تویوتا و لامبورگینی از تعطیلی کارخانه‌های خود در اروپا که هم اکنون مرکز شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان شده و قربانیان زیادی را در این قاره سبز گرفته است، خبر داده بودند.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فولكس واگن مکزیک کروناویروس ویروس کرونا فولکس واگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ عمیق‌ترین چاله آبی جهان در مکزیک پیدا شد

دانشمندان مکزیکی بزرگترین چاله آبی جهان را در خلیج «چتومال» در سواحل این کشور، شناسایی کردند. هر چند محققان هنوز نتوانسته‌اند به انتهای این گودال آبی که «Taam Ja» نام دارد، برسند، اما اندازه‌گیری‌های جدید نشان می‌دهد که این چاله آبی می‌تواند به هزارتویی از غارها و تونل‌های زیردریایی متصل باشد.

دریافت 37 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • ویدیو/ عمیق‌ترین چاله آبی جهان در مکزیک پیدا شد
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست