Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@22:33:53 GMT

ارتش در کرمان ایستگاه های تست رایگان کرونا ایجاد کرد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۷۴۱۳

ارتش در کرمان ایستگاه های تست رایگان کرونا ایجاد کرد

محمد جواد فدائی روز شنبه در جریان بازدید از این ایستگاههای سلامت سطح شهرستان کرمان افزود: بنا به دستور مقام معظم رهبری برای تشکیل قرارگاه مقابله با کرونا در ستادکل نیروهای مسلح، قرارگاه منطقه‌ای جنوب ‌شرق نزاجا ۹ ایستگاه در شهر کرمان و ۸ ایستگاه در سیستان و بلوچستان ایجاد کرده  که از مردم کرمان درخواست می شود برای سنجش وضعیت خود به این ایستگاه ها مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام معظم رهبری در ۲۲ اسفندماه فرمانی را به فرماندهی ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران ابلاغ فرمودند و دستور دادند که ارتش برای مقابله با کرونا در کشور فعال شده و همکاری خود را آغاز کند.
استاندار کرمان  با تقدیر از اقدامات ارتش و فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای جنوب ‌شرق نزاجا برای مقابله با کرونا تصریح کرد: در ۲۵ اسفندماه فرماندهی نزاجا در جنوب شرق مقدمات این کار را فراهم کرد و این روزها شاهد اجرای این رزمایش هستیم که ۹ ایستگاه  در شهر کرمان و ۸ ایستگاه  در سیستان و بلوچستان ایجاد و فعال شده است .

استاندار کرمان اضافه کرد: مردم به این ایستگاه ها مراجعه می کنند و وضعیت آن ها بررسی می شود و اگر مشکلی نداشته باشند توصیه های آموزشی به آن ها ارائه می شود و اگر مشکلی مقدماتی داشته باشند قرنطینه، و در صورت بیماری حاد به بیمارستان ها هدایت می شوند.
فدائی با تأکید بر اهمیت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: به مردم توصیه می کنم به این ایستگاه ها مراجعه کنند و وضعیت خودشان را مورد بررسی قرار دهند تا این بیماری که به طور نسبی در استان کرمان کنترل شده و  از شیوع آن جلوگیری کنیم .
به گفته فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب ‌شرق نزاجا در جنوب شرق کشور گفت: در حال حاضر ایستگاه های ارتش در پلیس راه باغین،  خیابان عدالت، جنب باغ ملی، سرآسیاب، خیابان زریسف و ۴ نقطه دیگر در شهر برقرار است و باتوجه به دستور استاندار کرمان برای همکاری آموزش و پرورش برای در اختیار دادن مدارس برای ارائه خدمات توسط ارتش فعال است .
امیر سرتیپ مهدی معمارباشی افزود: انجام غربالگری و پایش توسط ایستگاه های ارتش انجام و در صورت برخورد به موارد مشکوک، توسط آمبولانس های نزاجا منطقه جنوب شرق و همچنین اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان های افضلی پور و امام حسین(ع) اعزام می شوند و تست از آن ها اخذ می شود.

وی افزود: هم اکنون تعداد ۱۰۰ تخت برای نقاهتگاه بیماران کرونایی توسط نزاجا منطقه جنوب شرق فراهم شده و طبق دستور مقام معظم رهبری، مجموعه نیروهای نظامی کشور به صورت یکپارچه آماده همکاری با دولت و نظام پزشکی کشور برای مقابله با ویروس کرونا هستند.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مجموع آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان از آغاز شیوع تا  یکم فروردین ماه سال ۹۹ به ۱۵۳ نفر رسید و متاسفانه ۱۶ نفر تاکنون بر اثر اپیدمی کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آموزش و پرورش امام حسین بیمارستان مقام معظم رهبری نیروهای مسلح بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ایستگاه ها جنوب شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن مجدد بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت بار دیگر یک کشتی اسرائیلی و همچنین بندر «ایلات» را مجددا هدف قرار دادند.

وی افزود: نیروی دریایی یمن کشتی اسرائیلی MSC DARWIN را در خلیج عدن با چند موشک دریایی مناسب و چند پهپاد با دقت مورد اصابت قرار داد.

یحیی سریع گفت: نیروهای مسلح یمن همچنین با چند موشک بالستیک و کروز چند هدف وابسته به دشمن صهیونیست را در منطقه ام‌الرشراش (بندر ایلات) واقع در جنوب فلسطین اشغالی مورد حمله دقیق قرار دادند.

این چندمین باری است که ارتش یمن در راستای حمایت از عزه، بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح