Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:57:01 GMT

فرانسه آزادی شهروند بازداشتی در ایران را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۷۴۶۰

فرانسه آزادی شهروند بازداشتی در ایران را تایید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، یک مقام وابسته به ریاست‌جمهوری فرانسه، خبر آزادی یکی از اتباع این کشور را که از ژوئن ۲۰۱۹، در بازداشت ایران به سر می‌برد؛ تایید کرد و گفت: انتظار می‌رود وی اواسط روز شنبه به فرانسه برسد.

گفتنی است روز گذشته، ایران از تبادل «رولان مارشال» فرانسوی با «جلال روح‌الله نژاد» مهندس ایرانی که به اتهام نقض تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران در فرانسه بازداشت بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس جلال روح‌الله‌ نژاد اواسط بهمن‌ماه ۱۳۹۷ به درخواست وزارت دادگستری آمریکا در فرودگاه «نیس» واقع در جنوب فرانسه بازداشت شده بود.

در اوایل خردادماه سال ۹۸ دادگاهی در فرانسه با تحویل وی به وزارت دادگستری آمریکا موافقت کرده بود و چندی بعد این حکم به تأیید دیوان عالی فرانسه نیز رسید.

در اواخر بهمن‌ماه ۹۸ مهندس روح‌الله نژاد از طریق وکلای خود رسماً به این حکم اعتراض کرد و سرانجام با پیگیری‌های دولت جمهوری اسلامی ایران آزاد شد.

کد خبر 4883490 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران فرانسه تبادل زندانیان ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق ایران افغانستان سوریه رژیم صهیونیستی قربانیان کرونا دونالد ترامپ عربستان سعودی ترکیه روسیه انگلیس لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان

۶ نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل در جنوب شرق کشور توسط نیروهای طالبان دستگیر شده بودند آزاد شدند.

یک منبع آگاه در گفت و گو با مهر با اعلام این خبر گفت: ۶ نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل توسط نیروهای طالبان در جنوب شرق کشور بازداشت شده بودند با انجام اقدامات لازم آزاد شدند.

عصر امروز نیروهای طالبان ۶ مرزبان ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به خاک افغانستان بازداشت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درگیری طالبان و نیروهای امنیتی افغان در نزدیکی مرزهای ایران شهادت 2 مرزبان ایرانی در درگیری با طالبان

دیگر خبرها

  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • سرکوب دانشجویان حامی فلسطین توسط پلیس فرانسه+ فیلم
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • آزادی بیان به سبک فرانسه
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق