Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمپورخبرداد: ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ بزرگ «ﻗﺮﺁﻥ، ﻧﻬﺞ‌ﺍﻟﺒﻼ‌ﻏﻪ ﻭ ﺭﺳﺎﻧﻪ» ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮐﻞ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺍﺳﻼ‌ﻣﯽ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺑﻮﺷﻬﺮ در برنامه های زنده نوروز ۹۹ جهت ترویج فرهنگ عمومی از طریق سیمای استانی رسانه ملی اجرا و پخش خواهد شد.

«فاطمه کرمپور» مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر  در گفتگو اختصاصی با خبرنگار قرآنی خبرگزاری شبستان در بوشهر،  اعلام کرد: ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ بزرگ «ﻗﺮﺁﻥ، ﻧﻬﺞ‌ﺍﻟﺒﻼ‌ﻏﻪ ﻭ ﺭﺳﺎﻧﻪ» ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮐﻞ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺍﺳﻼ‌ﻣﯽ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺑﻮﺷﻬﺮ ﻭ ﺑﺎ ﻣﺸﺎﺭﮐﺖ ﻫﻤﻪ ﻣﺸﺎﺭﮐﺖ ﻣﺆﺳﺴﺎﺕ ﻗﺮﺁﻧﯽ در برنامه های زنده نوروز 99 و مناسبت های ماه های «رجب، شعبان و رمضان» جهت ترویج فرهنگ عمومی از طریق سیمای شبکه استانی صدا و سیمای مرکز بوشهر اجرا و پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




 

 انعکاس امواج نشاط و شادابی در خانواده های حامی پویش «در خانه می مانیم»

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان بوشهردر ادامه به اهداف اجرای این مسابقه بزرگ معارفی و فرهنگی از طریق برنامه های مختلف رادیو و تلویزیون رسانه ملی در راستای مقابله با شیوع «ویروس کرونا» اشاره کرد و افزود: این مسابقه بزرگ معارفی و فرهنگی در راستای ایجاد و انعکاس امواج روحیه نشاط و شادابی از حلقه خانواده هایی که از پویش «در خانه می مانیم» حمایت کردند، می باشد و در این مسابقه که ویژه تمامی گروه های سنی است از طریق طرح سوالات مختلف در برنامه های زنده رادیو و تلویزیون شبکه استانی صدا و سیمای مرکز بوشهر به صورت روزانه برگزار می شود و به برگزیدگان هدایایی ارزنده و جوایز نفیسی توسط ﻣﺆﺳﺴه فرهنگی ﻗﺮﺁن و عترت طاها بوشهر به عنوان مجری مسابقه؛ اهدا می گردد.

 

اعلام نتایج مسابقه در نشریه الکترونیکی «جوانان انقلابی و جهادگران قرآنی»

وی گفت: تمامی رویدادها از چگونگی برگزاری و اعلام نتایج این ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﻣﻌﺎﺭﻓﯽ و قرآنی در ایام نوروز سال جدید؛ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺗﻮﻟﯿﺪﺍﺕ ﻣﻌﺎﺭفی صدا و سیمای مرکز بوشهر است که ﺑﻪ ﺯﻭﺩﯼ ﺭﻭﯼ ﺁﻧﺘﻦ ﻣﯽ‌ﺭﻭﺩ؛ از طریق نخستین نشریه الکترونیکی «جوانان انقلابی و جهادگران قرآنی» و خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) و خبرگزاری شبستان؛ در بوشهر پوشش و اطلاع رسانی خواهد شد.


 

 پویایی استعدادهای هنری و قرآنی در گرو حمایت های خیرین اجتماعی است

کرمپور، حمایت از فعالیت های قرآنی و هنری و ترقیب مستعدین این دو حوزه را یکی از وظایف ذاتی این نهاد فرهنگی عنوان کرد و افزود: وجود پتانسیل بسیار بالای استان بوشهر در حوزه پژوهش های قرآنی و فراوانی استعدادهای کودک و نوجوان و جوانان قرآنی؛ نیازمند حمایت های اعتباری و مشارکت خیرین قرآنی و ایجاد موقوفات با نیات قرآنی در این استان است.

 


قدردانی از «امدادگران سلامت» در راستای مقابله با شیوع «ویروس کرونا»

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در پایان اظهار کرد: از تمامی کانون های فرهنگی -هنری مساجد، نشریات مکتوب و رسانه های سایبری در حوزه اطلاع رسانی، گروه های جهادی مردم پایه، مراکز درمانی یگان های نیروهای مسلح مستقر در استان، هیات امناء آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، بانیان مساجد و متولیان هیات های مذهبی، جامعه هنری و قرآنی، طلاب حوزه های علمیه و ستایشگران اهل بیت (ع)، جامعه بانوان فرهیخته فرهنگی و اجتماعی، شرکت های تولیدی دانش بنیان، مراکز خیریه مردمی، مسوولان استانی، اتحادیه های اصناف و انجمن های اسلامی بازار که برای ریشه کنی و مقابله با شیوع «ویروس کرونا» به عنوان «امدادگران سلامت» به صحنه آمده اند و با تولید ماسک و توزیع بسته های بهداشتی و خدمت رسانی آموزشی مبتنی بر آگاه سازی مردم و ضد عفونی محیط های عمومی شهری و روستایی؛ موجبات حمایت از پزشکان و پرستاران به عنوان سربازان جبهه «مدافعان سلامت» را رقم زده اید و مشارکت نموده اید؛ تشکر و قدردانی می کنیم.

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: شادابی نوروز مسابقه نشاط نهج البلاغه رسانه ملی استان بوشهر خانواده خبرگزاری شبستان قرآن استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۷۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی افزود: طرح "مسجد، پایگاه قرآن" از ابتدای امسال در استان همدان اجرا شد و هم اکنون در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

او تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، انس جوانان و نوجوانان با قرآن، ترویج معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان استعدادیابی قرآنی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف طرح برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های قرآنی، محافل سنتی قرآنی و طرح تلاوت نور اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است