Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه بااشاره شروع تعطیلات نوروزی و شیوع بیماری کرونا، اظهارکرد: در این شرایط به منظور تامین امنیت جانی، مالی و روانی عموم شهروندان، ضروری است همه دستگاه‌های اجرایی استان برنامه ریزی‌ها و تدابیر لازم را اتخاذ کنند و مصوبات ستاد مدیریت کرونا را مورد توجه جدی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید براینکه نیروی انتظامی در این ایام باید نسبت به تقویت گشت‌های خود اقدام کند، تصریح کرد: همچنین با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط جهت پیشگیری از وقوع جرائمی مانند سرقت از منازل، خرید و فروش مواد مخدر، مدیریت معتادین متجاهر، کودکان خیابانی و زباله گرد‌ها و... تدابیری اندیشیده شود.

مدعی العموم کرمانشاه افزود: انتظار می‌رود نیروی انتظامی در این ایام در راستای پیشگیری از انتشار گسترده‌تر ویروس کرونا نسبت به جلوگیری از هرگونه تجمع در پارک‌ها و مراکز تفریحی اقدام داشته باشد.

او بیان  کرد: به منظور پیشگیری از سرقت منازل در ایام نوروز هرگونه جابجایی وسایل منزل بدون اجازه نیروی انتظامی ممنوع است و اگر شهروندی قصد جابجایی وسایل منزلش را دارد باید با مجوز نیروی انتظامی انجام شود.

کرمی اضافه کرد: همچنین باتوجه به تعطیلی برخی اماکن دولتی در این ایام و احتمال سرقت از این ادارات، مدیران و مسئولین آن‌ها باید نسبت به اقدامات پیشگیرانه مانند رفع نقص سیستم‌های حفاظتی، تقویت حفاظت فیزیکی و نصب دوربین مداربسته اقدام کنند.

او تاکید کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا، ممکن است در این ایام برخی کسبه اقدام به افزایش کاذب قیمت‌ها کنند که در این رابطه دستگاه‌های ذیربط باید نظارت جدی داشته باشند.

دادستان کرمانشاه از راه اندازی مرکز فوریت‌های قضایی دادسرای عمومی و انقلاب استان در تعطیلات نوروز خبرداد و گفت: این مرکز در راستای ارائه خدمات قضایی مطلوب با حضور قاضی کشیک در این ایام فعال خواهد بود.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری نوروز99 مرکز فوریت های قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق‌شدگی در کانال آب ساعت ۱۵:۲۹ امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در روستای قاسم‌آباد تیران رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: یک کودک شش ساله بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

کد خبر 750913

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل