Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-29@14:55:30 GMT

کرونا تصادفی نیست، جنگی بیولوژیک است

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۸۱۰۱

کرونا تصادفی نیست، جنگی بیولوژیک است

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،روزنامه اینترنتی رای الیوم در یادداشتی نوشت، با توجه به شکست مفتضحانه آمریکا در به زانو درآوردن چین و ایران و انزوای بین‌المللی آن‌ها شکی نیست که انتشار ویروس کرونا سلاح بیولوژیک آمریکا برای مقابله با دشمنان خود باشد.

در گزارش رای الیوم آمده است در سایه افزایش موج ناگهانی انتشار ویروس کرونا که از سه ماه پیش جهان را درنوردید و با آثار فاجعه بار این ویروس بر وضعیت بهداشت و اقتصاد جهان به ویژه در کشور‌هایی که در خط مقدم دشمنی با آمریکا هستند همچون چین و ایران و دیگر کشورها، بیشتر نشانه‌ها و احتمالات درباره انتشار این بیماری همه‌گیر حاکی است که گسترش این ویروس به هیچ عنوان تصادفی یا یک رویداد طبیعی نیست، بلکه نتیجه حمله بیولوژیک برنامه ریزی شده و اداره شده به شیوه‌ای سازمان یافته از جانب برخی طرف‌های بین‌المللی است که آمریکا در رأس آن‌ها قرار دارد؛ آمریکایی که جهان، امروز به آن به عنوان متهم اصلی و درجه یک این حمله بیولوژیکی می‌نگرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گزارش می‌افزاید که این رویداد واقعا یک حمله بیولوژیک است و شکی در آن نیست، چه بسا آمریکا عامل نخست اجرای چنین حمله فاجعه باری باشد. چون این موضوع برای کشوری که قانون، بشریت و زندگی را زیر پا می‌گذارد مسئله عجیب یا جدیدی نیست. چراکه آمریکا در طول چند دهه گذشته، تاریخی پُر از جنایت در نابودی بشریت در جهان داشته است.

ویروس کرونا با نام علمی (کووید-۱۹) که اواخر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین شیوع یافت و تا به امروز اکثر کشورهای جهان را درگیر کرده؛ تاکنون ۲۷۶۱۱۳ نفر را آلوده کرده است. از این میان ۹۱۹۵۲ نفر بهبود یافته‌اند، اما متاسفانه حدود یازده هزار نفر نیز جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند

آفتاب‌‌نیوز :

عوامل خطری که ابتلا به مولتیپل اسکلروزیس را افزایش می‌دهند عبارتند از: 

سن. این بیماری ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتد، اما اغلب در افراد بین ۱۵ تا ۶۰ ساله رخ می‌دهد.

جنسیت: زنان در حدود دو برابر احتمال ابتلا به MS را دارند.

سابقه خانوادگی: اگر یکی از والدین یا خواهر و برادر شما MS داشته باشد، شما در معرض خطر ابتلا به بیماری هستید.

برخی از عفونت‌ها ویروس‌ها، از جمله اپشتاین بار، ویروس که مننوکلوئیس عفونی را ایجاد می‌کند خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهند.

آب و هوا: MS در کشور‌های دارای آب و هوای معتدل، از جمله کانادا، شمال ایالات متحده، نیوزیلند، جنوب شرقی استرالیا و اروپا، بسیار رایج است.

سیگار کشیدن: افراد سیگاری خطر بیشتری برای ابتلا به این بیماری را دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شکست ادعای موشک‌های فتوشاپی با حمله وعده صادق
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • ببینید | افزایش خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد