Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  آخرین آمار از تردد خودرو‌های غیر بومی تا ظهر امروز شش میلیون و ۵۰۳ هزار وسیله نقلیه اعلام شده است.

استان‌های تهران، کرمان، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان، قزوین و خوزستان بیشترین آمار خروج را داشته اند.

استان تهران که سال گذشته ۷۰۰ هزار دستگاه خروج خودرو داشت امسال در تاریخ مشابه خودرو‌های خروجی به ۱۲۰ هزار دستگاه کاهش یافته است

استان‌های قم، مازندران و گیلان کاهش چشمگیری در خروج خودرو برای سفر را داشته اند که به ترتیب ۷۳، ۷۰ و ۷۴ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی آخرین آمار از کاهش سفر با وسایل حمل و نقل هوایی ریلی و جاده ای، هواپیما ۶۰ درصد، اتوبوس ۶۳ درصد و قطار ۵۷ درصد کاهش داشته است.

تردد خودرو‌های تجاری نیز کاهش داشته که عبور از ده مرز برقرار و ۱۳ مرز کاهش یا تردد از آن‌ها متوقف شده و از مجموع هزار ناوگان ترانزیتی فقط ۴۸ دستگاه خارج از مرز‌ها مستقرند.

کاهش ۵۱ درصدی سفر‌ها نسبت به سال گذشته

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در پایان این جلسه با اشاره به کاهش ۵۱ درصدی سفر‌ها نسبت به سال گذشته از مردم خواست از سفر‌های غیر ضروری جلوگیری و حکم شرعی رهبر انقلاب را اجرا کنند.

بیشتربخوانید:وضعیت محور‌های مواصلاتی در ۲ فروردین 

اسلامی در خصوص جلوگیری از تردد خودرو‌های حامل کالا‌های اضطراری بهداشتی و کالا‌های اساسی در برخی استان‌ها انتقاد و عنوان کرد هیچ مسئول استانی اجازه صدور دستور برای جلوگیری از این خودرو‌ها ندارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی اخبار اقتصادی خودرو خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم

استفاده از وسایل نقلیه عمومی نه تنها موجب کاهش هزینه‌ها برای جابه جایی شهروندان در سطح شهر می‌شود بلکه در کاهش آلودگی و ترافیک شهری موثر است. یکی از وسایل نقلیه عمومی پرمصرف در شهر تهران بی آر تی است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها مانند نداشتن سیستم خنک کننده و فرسودگی اتوبوس در سطح شهر تهران گلایه کرد و از مسئولان شهری درخواست رسیدگی دارد.

فیلم ارسال شده را می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

عدم نصب صندلی در برخی از ایستگاه‌های اتوبوس اراک گلایه مسافران شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • (تصاویر) عجیب‌ترین خودرو‌های رزمی دوران جنگ جهانی دوم
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • هراز یکطرفه شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ