Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادموند بزیک پیشکسوت پرسپولیس گفت : جالب است که تا یک مدیر در پرسپولیس نتیجه می گیرد وزارت ورزش او را عوض می کند. واقعاً برای من جای سؤال دارد آنهایی که این مدیران را انتخاب می‌کنند دنبال چه چیزی هستند.
پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره وضعیت تیم ملی گفت : ویلموتس را برای این آوردند که فقط بگویند مربی خارجی آورده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان هم که او رفته شکایت کرده و شنیدیم میلیاردها تومان باید به او بدهند هیچکس پاسخگو نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ادموند بزیک ، پیشکسوت پرسپولیس آقای گل سابق لیگ برتر نسبت به تغییر و تحولات متعدد این باشگاه معترض است و عقیده دارد این موضوع به روند حرکتی سرخپوشان لطمه وارد می‌کند. او در خصوص اساسنامه و انتخابات فدراسیون فوتبال هم نظرات جالبی دارد.

 پرسپولیس تا همین جا، فصل پر خبری را پشت سر گذاشت. از جدایی برانکو و کالدرون تا استعفای انصاری‌فرد. اما با همه این اتفاقات تیم نتیجه مناسبی گرفته است.

وقتی یک تیم شاکله اصلی‌اش حفظ می‌شود این اتفاقات خیلی تأثیرگذار نخواهد بود. پرسپولیس طی همه این سال‌ها به این تغییرات عادت کرده که اگر بخواهیم درباره تمام آنها صحبت کنیم شاید در حوصله مخاطبان شما نگنجد و خیلی بیشتر از یکی دو صفحه روزنامه نیاز دارد. دلیل همه این تغییرات مدیریت اشتباه در ورزش است. تا زمانی که یک مدیر در پستش ثبات نداشته باشد شرایط تغییر نمی‌کند. اولین چیزی هم که در ذهن مدیر جدید وجود دارد ایجاد تغییرات است. جالب است که تا یک مدیر در پرسپولیس نتیجه می گیرد وزارت ورزش او را عوض می کند. واقعاً برای من جای سؤال دارد آنهایی که این مدیران را انتخاب می‌کنند دنبال چه چیزی هستند. البته اکثر جاهای این فوتبال ایراد دارد.

 بیشتر توضیح می‌دهید.

ببینید همیشه قبل از شروع فصل می‌گویند تیم‌های بدهکار تا وقتی تسویه حساب نکنند اجازه شرکت در بازی‌ها را ندارند که اگر بخواهند تصمیم‌شان را عملی کنند لیگ باید با دو سه تیم برگزار شود. اما ۲۴ ساعت قبل از شروع بازی‌ها خبر می‌رسد این مشکل حل شده در حالی که می‌شنویم خیلی از بدهی‌ها به قوت خودش باقی مانده است. شما سپاهان را بینید تا زمانی که مدیریتش ثابت بود نتیجه می‌گرفت اما بعد از آن دچار افت شد.

 الان هم که به خاطر ویروس کرونا تمام فعالیت‌های ورزشی تعطیل شده است. چقدر این موضوع روی سطح کیفی لیگ تأثیر می‌گذارد.

تیم‌هایی مثل پرسپولیس و فولاد که روند خوبی داشتند از این موضوع متضرر می‌شوند. صدرنشین لیگ که فاصله امتیازی بسیار خوبی با سایر مدعیان دارد شاید بیشتر ضربه بخورد. البته یحیی گل‌محمدی فرصت دارد تا بیشتر روی مسائل فنی تیمش تمرکز کند. در این شرایط وقتی بازیکن یک هفته تا ۱۰ روز تمرین نداشته باشد روی عملکردش تأثیر می‌گذارد که طبیعتاً تأثیر منفی‌اش را هم روی لیگ شاهد خواهیم بود.

 انتخابات فدراسیون فوتبال هم که به دلیل تذکر فیفا برای اصلاح اساسنامه به تعویق افتاد.

من به هیچ عنوان قصد بی‌احترامی به کسی ندارم اما تا زمانی که بالای سر مدیران فوتبالی ما اجبار نباشد کاری نمی‌کنند. شما مطمئن باشید اگر فیفا کوتاه می‌آمد حتماً انتخابات فدراسیون هم برگزار می‌شد و دوباره آش همان آش و کاسه همان کاسه.

 حتماً شنیدید که یکی از شروط نامزدهای ریاست فدراسیون داشتن ۱۰ سال سابقه مدیریت است. یعنی تعدادی از فوتبالی‌های ما که در بالاترین سطح فوتبال دنیا بازی کردند شانس کاندیدا شدن را هم ندارند.

بله من هم شنیدم و خیلی هم تعجب کردم. واقعاً بر چه اساسی و با کدام اتاق فکر این اساسنامه را نوشته‌اند. چرا امثال دایی، مهدوی‌کیا، باقری، کریمی و خداداد نباید کاندیدا شوند. من مطمئنم که اینها خیلی به فوتبال کمک خواهند کرد و با استفاده از مشاوران اقتصادی و نفرات کاربلدی که کنارشان است خیلی خوب می‌توانند به فوتبال کمک کنند. الان من شنیدم فدراسیون بدهی چند ۱۰ میلیاردی دارد و سؤالم این است که رئیس جدید چطور می‌تواند این بدهی را پرداخت کند.

 چه انتظاری از فدراسیون جدید دارید؟

اولین مسأله‌ای که باید انجام شود گرفتن ضمانت‌ از باشگاه‌ها و مشخص شدن بودجه آنها است. اگر این اتفاق بیفتد و به هیچ تیمی اجازه ندهند بیشتر از چیزی که تعهد کرده‌اند هزینه کنند این اتفاقات نمی‌افتد. اما متأسفانه هر سال تجربه اشتباه سال‌های گذشته تکرار می‌شود. این همه پرونده به فیفا رفته اما در اکثرشان ما بازنده بودیم. همه اینها به خاطر مدیریت اشتباه است.

 هیچ مسئولی هم پاسخگو نیست؟

همیشه همینطور بوده است. شما فکر می‌کنید ویلموتس را برای چه آوردند. برای این بود که فقط بگویند مربی خارجی آورده‌ایم. الان هم که او رفته شکایت کرده و شنیدیم میلیاردها تومان باید به او بدهند هیچکس پاسخگو نیست. واقعاً کجای دنیا رئیس فدراسیون برای مذاکره و عقد قرارداد با سرمربی‌اش به کشور دیگری می‌رود. وقتی من هزار تومان دارم و خرید هشت هزار تومانی می‌کنم شاید همان موقع کسی متوجه نشود اما بعداً صدایش در می‌آید. این پول‌ها هم چون از جیب شخصی بیرون نمی‌آید خیلی به اتفاقات بعدش توجهی نمی‌شود. در باشگاه‌ها هم همینطور است تا وقتی خصوصی نشوند هیچ اتفاق مثبتی نمی‌افتد و هر مدیری بیاید می‌گوید بدهی‌ها مربوط به گذشته است. به خاطر همین هم اکثر بازیکنان خارجی بی‌کیفیت با قراردادهای بالا سر از فوتبال ما در می‌آورند.

 به بازیکنان خارجی اشاره کردی، پرسپولیس همین الان با استوکس به مشکل خورده است.

ببینید استوکس به لحاظ فنی بازیکن خوبی است. اما وقتی رفتارهای این بازیکن را در تیم‌های سابقش بررسی می‌کنیم این سؤال پیش می‌آید که چرا پرسپولیس اقدام به جذب او کرد. البته این بازیکن اگر در ایران هم بود شاید مشکلات دیگری را ایجاد می‌کرد.

بعد از اتفاقاتی که در پرسپولیس افتاد خیلی از پیشکسوتان واکنش نشان دادند.

بله، تعدادی از هواداران هم به من پیام می‌دادند که چرا انتقاد نمی‌کنید. ما باشگاه را می‌شناسیم و هر مدیری کارش را صحیح انجام ندهد خیلی محترمانه حرف‌مان را می‌زنیم اما وقتی تصمیم به تغییر مدیریت باشد دیگر کاری از دست پیشکسوتان برنمی‌آید. وقتی مدیر باشگاه مدیر بالاتر از خودش دارد باید با او هماهنگ باشد و این هیچ‌وقت نتیجه نمی‌دهد و پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

ایلنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بزیک پرسپولیس استوکس اخبار پرسپولیس ادموند بزیک استوکس بزیک پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند

بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: تیم پرسپولیس می‌توانست بازی برابر تیم سپاهان را پیروز شود. البته بازی خوبی انجام نداد، اما اگر بازی را پیروز می‌شد صدرجدول را می‌گرفت، اما استرس و بار روحی و روانی روی بازیکنان زیاد بود و هیچ برنامه خاصی برای بردن نداشتیم. ضمن اینکه  جام حذفی را هفته قبل از دست دادیم و روحیه بازیکنان به مراتب ضعیف‌تر بود و این موضوع باعث شد که در بازی با سپاهان ضربه بخورد.

او افزود: تیم پرسپولیس حریف دست و پا شکسته‌ای برابر سپاهان بود و چیزی برای گفتن نداشت. مساوی بهترین نتیجه بود و حداقل فاصله امتیازات باقی است.

پرسپولیس و سپاهان حرفهای خود را در زمین مسابقه بزنند 

داداش زاده درباره اینکه اظهارات پرسپولیس و سپاهان علیه یکدیگر را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: اشتباه بزرگی است و هر تیمی شخصیت خودش را دارد. متاسفانه این طور مصاحبه‌ها لطمه به خودشان می‌زند و تیم‌های دیگر می‌آیند و سواستفاده می‌کنند. به نظرم هر کسی می‌خواهد صحبت کند روی مستطیل سبز حرف بزند. هر ۲ تیم مشکلات زیادی را کشیدند و اتفاقات بدی را تجربه کردند و نباید زیاد به این مسائل دامن بزنند و زیاد حاشیه درست کنند. به نظرم هر تیمی که حاشیه نداشته باشد در این هفته‌های آخر موفق‌تر است.

اظهارات هوادار خاطی سپاهان باعث جلوگیری حضور بانوان در ورزشگاه ها می شود 

داداش زاده درباره محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهانی در ورود به ورزشگاه‌های ایران گفت: خدا کند عمر هوادار سپاهانی کفاف بدهد تا متوجه حرکتش شود. اصلا باید دید تا ۱۰ سال آینده زنده می‌ماند. علاوه بر این کار بدی کرد که این حرف‌ها را زد و احساسی برخورد کرد. همین موضوع باعث می‌شود که ورود بانوان را به ورزشگاه ممنوع کنند. همه ما ایرانی هستیم و خانواده داریم و یک روز با بچه اش و نوه اش استادیوم بیاید، آیا خوب است به دخترش و نوه اش توهین کنند.

سرمربی نساجی وارد حاشیه ها می شود 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره سرخپوشان برابر تیم نساجی اظهار کرد: نساجی تیم قابل احترامی هست، اما متاسفانه دست دست زیاد شده و این روز‌ها مربی زیاد عوض کرده است. البته اگر مواظب حاشیه نباشند بازی  برای پرسپولیس سخت خواهد بود. به هر حال سخت است که نساجی بتواند پرسپولیس را ببرد، اما سرمربی دارد که وارد حاشیه می‌شود و تمرکزش کمتر در بازی است و سعی می‌کند سرخپوشان را به حاشیه ببرد. سرخپوشان باید مراقب حاشیه باشند  و مواظب جویی که سرمربی نساجی ایجاد می‌کند باشند وگرنه کار برای پرسپولیس سخت است.

او درباره اینکه برگ برنده این بازی را چه چیزی می‌داند، بیان کرد: به نظرم گلر تیم است و هر تیمی که دروازه بان خوبی داشته باشد می‌تواند موفق‌تر باشد.

داداش زاده درباره نتیجه بازی پرسپولیس و ملوان گفت: هر تیمی که زودتر به گل برسد می‌تواند موفق باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه شانس قهرمانی در لیگ بیست و سوم را چقدر می‌داند، گفت: هیچ کدام از تیم‌ها جای اشتباه ندارند. تیم استقلال اگر این دفعه بازی را از دست بدهد در آن صورت از کورس عقب می‌افتد. در آن طرف، تیم پرسپولیس اصلا نباید لغزشی داشته باشد، چون کورس قهرمانی  را از دست می‌دهد.

داداش زاده درباره اینکه کدامیک از ۲ تیم پرسپولیس و استقلال قهرمان لیگ برتر می‌شود، گفت: به نظرم تا روز آخر هم نمی‌شود حساب کرد حتی پرسپولیس هم در بازی‌های آخر برابر شمس آذر و پیکان کار سختی دارد.

او در پایان گفت: طرفداران صبور باشند و زیبایی فوتبال به این صورت هست و اتفاقا این دوره هیجان خوبی دارد. خواهشی که از طرفداران ۲ تیم دارم که به هم احترام بگذارند و نباید این‌ها طوری رفتار کنند که برخی از تیم‌ها مثل بازی با استقلال سواستفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان