Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های اتریشی از ابتلای اولین نماینده پارلمان این کشور به کرونا و درخواست صدر اعظم اتریش از نیروهای پلیس برای جریمه ناقضان اعمال محدودیت ها در اتریش برای مقابله با کرونا خبر دادند. ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "سباستین کورس"، صدر اعظم اتریش از همکاری باور نکردنی مردم در اجرای محدودیت‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا قدردانی کرده و این مسئله را مهم دانست که برای جلوگیری از بدترین اتفاق با نظم و پشتکار عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدر اعظم اتریش با اعلام اینکه اکثر شهروندان اقدامات محدود کننده را اجرا می کنندف در عین حال گفت که اما برخی هم وجود دارند که به این قواعد پایبند نیستند.

وی این را وظیفه پلیس دانست که افرادی که محدودیت‌ها را انجام نمی دهند مجازات کند. کورس در این باره گفت که اگر اوضاع در یک مکان تشدید شد پلیس می تواند آن محل را ببندد.

وی اقدامات اتریش برای مقابله با شیوع کرونا را خوب ارزیابی کرده و تاکید کرد که دیگران هم از این رو از اقدامات ما در این راستا کپی می کنند.

کورس همچنین گفت: ما خیلی سریع تر از دیگر کشورها به این بحران واکنش نشان دادیم. آلمان همچنان درباره اقدامات کاربردی بحث می کند.

وی با اشاره به اینکه این بحران تاثیرات اقتصادی گسترده ای خواهد داشت همچنین از برخی راهکارها برای مقابله با این عواقب سخن گفت.

صدر اعظم اتریش با اشاره به اینکه یکی از نمایندگان حزب آزادی اتریش که وی رهبری آن را بر عهده دارد به کرونا مبتلا شده تاکید کرد که هیچ ترسی از ابتلا به این ویروس ندارد.

وی تاکید کرد که با این همه تلاش می کند از خانواده خود مراقبت کند.

کورس همچنین گفت که در صورت ابتلا به کرونا با نزدیکترین تیم خود در قرنطینه خواهد رفت و کار را از آنجا به صورت عادی ادامه خواهد داد چرا که اتریش همچنان باید در این بحران شایسته عمل باقی بماند.

رسانه های اتریشی از ابتلای اولین نماینده پارلمان این کشور از حزب محافظه کار خلق به کرونا خبر دادند. پنج نماینده دیگر این حزب هم به قرنطینه رفتند.

رئیس پارلمان اتریش روز جمعه اعلام کرد که تست کرونای "یوهان سینگر"، نماینده حزب خلق اتریش مثبت شده است.

صدر اعظم اتریش در گفتگویی با نشریه بیلد آلمان با اشاره به اعمال محدودیت های شدیدی که در این کشور برای مقابله با شیوع کرونا در پیش گرفته شده است، همچنین این را مهم ارزیابی کرد که از ایجاد اوضاعی مانند ایتالیا در این کشور جلوگیری شود.

اتریش محدودیت‌های اعمال شده برای مقابله با کرونا را تمدید کرداتریش: عبور از بحران کرونا زمانبر خواهد بودکرونا در اروپا| افزایش چشمگیر ابتلا و مرگ در سوئیس و اتریشآلمان مرزهایش را با اتریش، فرانسه و سوئیس می‌بنددصدراعظم اتریش: کرونا بزرگترین چالش بعد از جنگ جهانی دوم است

آمارهای رسمی حاکی از آن است که در اتریش تا به حال 2672 نفر به کرونا مبتلا شده و 7 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا برای مقابله صدر اعظم اتریش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، اتریش خواستار تلاش‌های تازه‌ای برای تنظیم استفاده از هوش مصنوعی در سیستم‌های تسلیحاتی شد که می‌تواند به اصطلاح «ربات‌های قاتل» ایجاد کنند. این در حالی است که اتریش یک کنفرانس را برگزار کرده است که هدف آن احیای بحث‌های متوقف شده درباره استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی بود.

با پیشرفت سریع فناوری هوش مصنوعی، سیستم‌های تسلیحاتی که می‌توانند بدون مداخله انسان کشتار کنند، به ما نزدیک‌تر می‌شوند و چالش‌های اخلاقی و قانونی را به وجود می‌آورند که اغلب کشور‌ها می‌گویند باید به زودی به آنها رسیدگی شود.

الکساندر شالنبرگ، وزیر امور خارجه اتریش در نشست سازمان‌های غیردولتی و بین المللی و همچنین نمایندگان ۱۴۳ کشور جهان گفت: ما نمی‌توانیم اجازه دهیم این لحظه بدون اقدام بگذرد. ​​اکنون زمان توافق بر سر قوانین و هنجار‌های بین المللی برای تضمین کنترل انسانی است.

وی در سخنرانی افتتاحیه کنفرانسی با عنوان «انسانیت بر سر دوراهی سیستم‌های تسلیحاتی خودمختار و چالش مقررات» گفت: حداقل اطمینان حاصل کنیم که عمیق‌ترین و گسترده‌ترین تصمیم درباره اینکه چه کسی زندگی می‌کند و چه کسی می‌میرد، در دست انسان‌ها باشد و نه ماشین‌ها.

سال‌ها بحث در سازمان ملل به نتایج ملموسی نرسیده است و بسیاری از شرکت‌کنندگان در کنفرانس دو روزه در وین گفتند که روزنه اقدام به سرعت در حال بسته شدن است.

میرجانا اسپولیاریک، رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ، در یک میزگرد در این کنفرانس گفت: عمل کردن و اقدام بسیار سریع بسیار مهم است.

او افزود: آنچه امروز در زمینه‌های مختلف خشونت می‌بینیم، شکست‌های اخلاقی در مواجهه با جامعه بین‌المللی است؛ و ما نمی‌خواهیم با سپردن مسئولیت کنترل خشونت، به ماشین‌ها و الگوریتم‌ها، چنین شکست‌هایی را تسریع کنیم.

هوش مصنوعی در حال حاضر در میدان جنگ استفاده می‌شود. دیپلمات‌ها می‌گویند هواپیما‌های بدون سرنشین در اوکراین طوری طراحی شده اند که وقتی فناوری پارازیت سیگنال ارتباط آنها را با اپراتورشان قطع می‌کند، راه خود را به سمت هدف خود بیابند.

آمریکا گفت که در حال بررسی گزارش مبنی بر استفاده ارتش رژیم صهیونیستی از هوش مصنوعی برای کمک به شناسایی اهداف بمباران در غزه است.

ژان تالین، برنامه‌نویس نرم‌افزار و سرمایه‌گذار فناوری، گفت: ما قبلاً دیده‌ایم که هوش مصنوعی اشتباهات انتخابی را به روش‌های بزرگ و کوچک انجام می‌دهد، از تشخیص نادرست سر طاس داور به‌عنوان توپ فوتبال گرفته تا مرگ عابران پیاده بر اثر عدم تشخیص خودروهای خودران.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • عراق قانون مجازات همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی