Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم خطابخش رئیس اتحادیه پوشاک استان اصفهان در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران از جوان اظهار داشت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و گسترش ان در کشور و استان اصفهان اتحادیه پوشاک استان تمامی تسهیلات و اقدامات لازم را به منظور کاهش مشکلات سطح جامعه در این حوزه به کار گرفته است.روزانه در ۱۵ واحد تولیدی شهرک پوشاک اصفهان بیش از ۴ هزار ماسک و لباس بیمارستانی تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود:از مهم‌ترین اقدامات موثر در حوزه ویروس کرونا اماده سازی شهرک پوشاک استان اصفهان برای راه اندازی واحد‌های تولید لوازم بهداشتی بوده است.

رئیس اتحادیه پوشاک استان اصفهان تاکید کرد:با توجه به رایزنی‌هایی که با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان داشتیم مقرر گردید این دانشگاه کلیه مجوز‌های لازم واحد‌های تولیدی شهرک پوشاک استان اصفهان را صادر کند.

خطابخش ادامه داد: همچنین مقرر گردید دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در ارائه خدمات لازم شهرک پوشاک استان اصفهان مشارکت فعال داشته باشد.

او گفت: در همین راستا نیز سازمان صنعت و معدن استان اصفهان برای نظارت دقیق بر نوع توزیع و عرضه محصولات تولیدی شهرک پوشاک استان به بازار اصفهان مشارکت دقیق دارد.

رئیس اتحادیه پوشاک استان اصفهان افزود:عمده‌ترین محصولات بهداشتی واحد‌های تولیدی شهرک پوشاک استان اصفهان ماسک و لباس‌های بیمارستانی است.

خطابخش تاکید کرد:تولید کنندگان ماسک و لباس‌های بیمارستانی شهرک پوشاک استان اصفهان با حضور خود در جبهه‌های نبرد با ویروس کرونا به صورت شیفتی و ۲۴ ساعته برای تامین نیاز‌های اساسی افراد جامعه استان مشغول فعالیت هستند.

او یادآور شد:خوشبختانه با اجرایی این اقدام توانستیم نقش بسزایی در کاهش شدید مشکلات بازار اصفهان به خصوص در زمینه ماسک ایفا کنیم.

رئیس اتحادیه پوشاک استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر ۱۵ واحد تولیدی ماسک و لباس‌های بیمارستانی در شهرک پوشاک استان اصفهان وجود دارد.

خطابخش گفت: خوشبختانه با توجه به اجرایی این اقدام شاهد اشتغالزایی مطلوبی در واحد‌های تولیدی شهرک پوشاک استان بودیم به طوری که ۱۳ واحد تولیدی تعطیل شده محصولات بهداشتی این شهرک نیز دوباره به چرخه تولید بازگشتند.

او اضافه کرد: تاکنون بیش از هزار نفر در این واحد‌های تولیدی مشغول کار هستند و افزایش اشتغالزایی در این زمینه افزایش میزان تولید را نیز به همراه داشته است به طوری که روزانه بیش از ۴ هزار ماسک و لباس بیمارستانی در این واحد‌ها تولید می‌شود.

رئیس اتحادیه پوشاک استان اصفهان یادآور شد: گفتنی است که همه بودجه اجرایی این اقدام توسط خیرین استان اصفهان هزینه شده است.

خطابخش گفت: امید وار هستیم تا با اجرایی چنین اقداماتی نقش مهمی در شکست دادن کرونا در استان اصفهان داشته باشیم.     انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک و لباس بیمارستانی شهرک پوشاک اصفهان واحد های تولیدی واحد های تولید ویروس کرونا ماسک و لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  مسروری فر گفت: پیرو تفاهم نامه منعقده و محول شدن وظیفه نظارت و بازرسی بر مراکز تولید، تامین و بسته بندی اقلام مصرفی خانوار به جهادکشاورزی در اولین روز شروع اجرای این طرح، از یک واحد تولیدی آرد بازدید شد.     مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میبد با اشاره به تاکیدات میرمحمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه صنایع پاک در شهرستان بیان کرد در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از یک واحد تولیدی آرد در میبد هستیم.    وی افزود: گندمکاران استان یزد بخصوص شهرستان میبد در سال زراعی جاری با توجه به طراحی و اجرای سیلو‌های کارخانه آرد دیگر نگرانی بابت تحویل گندم خود نخواهند داشت.      مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میبد در پایان خاطرنشان کرد از ویژگی‌های این کارخانه قابلیت ذخیره سازی ۱۵ هزار تنی، تولید روزانه ۱۵۰تن آرد (پنج نوع آرد) و آزمایشگاه مرجع سلامت غذا و دارو برای کنترل و تولید محصول سالم واستاندارد است.   لازم بذکراست کلیه مراحل صدور مجوز تأسیس، پروانه بهره برداری این واحد تولیدی آرد پرداخت تسهیلات توسط جهادکشاورزی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت