Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیته برگزار کننده المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: هنوز تصمیم‌گیری در مورد تعویق المپیک ۲۰۲۰ توکیو خیلی زود است. تاریخ انتشار: 14:20 - 02 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۷۶۷۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از insidethegames، تونی استوگانت، رئیس کمیته برگزار کننده المپیک ۲۰۲۴ پاریس، می‌گوید که وی از موضع توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مبنی بر اینکه تصمیم‌گیری درمورد تعویق بازی‌های المپیک خیلی زود است، حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مقابله با شیوع ویروس کرونا در حال حاضر در اولویت است. اولویتِ اولویت‌ها بازی‌های توکیو نیست، بلکه محافظت از سلامت شهروندان در سراسر جهان است. این یک مسئولیت فردی و جمعی است که چگونه می‌توان سلامت همه افراد را در این رقابت‌ها تضمین کرد. ما باید ببینیم چگونه خطرات را به حداقل برسانیم.

  بیشتر بخوانید: درخواست کمیته المپیک نروژ از IOC برای تعویق بازی‌های توکیو ۲۰۲۰     

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک المپیک توکیو توماس باخ رئیس کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس

رئیس‌جمهور بلاروس به ورزشکاران شرکت کننده کشورش در المپیک پاریس به خاطر رقابت در وضعیت بی‌طرف توصیه ویژه‌ای کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر لوکاشنکو موضع خود در مورد حضور ورزشکاران این کشور در بازی‌های المپیک 2024 در وضعیت بی‌طرف را ابراز کرد.

رئیس‌جمهور بلاروس در جریان یک سفر کاری به منطقه موگیلف گفت: رقابت کار یک ورزشکار است. اگر قبلاً انتخاب شده‌اید و در وضعیت خنثی به آنجا (المپیک پاریس) می‌روید، "به صورت آنها بکوبید".

واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024  (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود. در دسامبر 2023، کمیته بین‌المللی المپیک به روس‌ها و بلاروس‌ها اجازه داد تا با پذیرش معیارهای خاص و در وضعیت بی‌طرف در مسابقات شرکت کنند،  پیش از این، IOC از ایجاد کمیته ویژه‌ای خبر داده بود که انطباق ورزشکاران با پاسپورت‌های روسیه و بلاروس را با قوانین خاصی بررسی می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک