Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:09:09 GMT

کرونا به روایت آمار در کرمان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۸۷۶۱

ایسنا/کرمان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان کرمان را تشریح کرد.

دکتر "مهدی شفیعی" امروز شنبه دوم فروردین ماه در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان کرمان گفت: طی 24 ساعت گذشته از 21 مورد نمونه های آزمایش شده در سطح استان جواب 8 مورد ابتلا به ویروس کووید 19 مثبت اعلام شده است که با اضافه شدن این 8 نفر، مجموع آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان به 161 مورد رسید که از این تعداد، 6 مورد آقا و 2 مورد خانم و همگی متعلق به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به یک مورد فوتی طی 24 ساعت گذشته در استان گفت: از آغاز اپیدمی ویروس کرونا در استان کرمان تا به امروز (دوم اسفندماه) جمع متوفیان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا به 17 مورد رسیده که مورد جدید فوتی طی 24 ساعت گذشته فردی میانسال بوده که بیماری زمینه ای نیز نداشته است.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس ویروس کرونا در استان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!

افزایش فزاینده آمار خودکشی در میان جوانان در سال‌های اخیر، زنگ خطری را در میان کشورهای مختلف به صدا در آورده است. این آمار در سال گذشته در آمریکا به ۵۰ هزار مورد خودکشی رسید که تعداد زیادی از این قربانیان، جوانان بودند، همچنین شماره تلفن ۹۸۸ (خط تلفن آمریکا برای کمک به پیشگیری از خودکشی) که بیش از ۲۰۰ مرکز در آمریکا دارد که در سال گذشته شاهد افزایش ۱۰۰ هزار تماس در ماه بود.

دریافت 24 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان
 

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • چرا آمار سرقت‌ها در استان کرمان زیاد است
  • بازداشت ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین در آمریکا به روایت آمار
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد