Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@05:42:42 GMT

ورود 20 هزار خودرو به آذربایجان‌شرقی در اولین روز بهار

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۸۹۹۷

ورود 20 هزار خودرو به آذربایجان‌شرقی در اولین روز بهار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از ورود بیش از 20 هزار خودرو به آذربایجان‌شرقی در اولین روز بهار خبر داد.

اروجعلی علیزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در اولین روز از فروردین ماه 20 هزار و 254 خودرو وارد استان شده و 17 هزار و 479 مورد خروج از آذربایجان‌شرقی به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کل تردد اتفاق افتاده در استان در این روز 237 هزار و 827 مورد می‌باشد که در مقایسه با رقم 722هزار و 735 تردد ثبت شده در سال قبل، حکایت از کاهش 67 درصدی دارد.

علیزاده از آمار 25 تا یکم فروردین نیز یاد کرد و گفت: در این مدت 2 میلیون 630 هزار و 369 مورد تردد در جاده‌های آذربایجان‌شرقی اتفاق افتاده است.

علیزاده آمار سال گذشته را در همین مدت 4 میلیون و 682 هزار و 510 مورد اعلام و اضافه کرد: مقایسه ارقام یاد شده کاهش 44 درصدی را نشان می‌دهد.

این مقام ارشد استان در حوزه حمل و نقل جاده‌ای استان، تصریح کرد: خودروهای ورودی به استان از 25 اسفند گذشته تا یکم فروردین امسال 201 هزار و 31 مورد بوده و در مقابل آن 179 هزار و 148 مورد خروجی ثبت شده است.

محور میاندوآب- ملکان همچنان در صدر

وی یادآور شد: بیشترین ورودی‌های آذربایجان‌شرقی طی روز گذشته را به ترتیب محورهای میاندوآب- ملکان با 5 هزار و 679 مورد، آزاد راه زنجان-تبریز با 4 هزار و 642  مورد، ارومیه - تبریز با 2 هزار و 17  جاده قدیم زنجان - میانه با یک هزار و 344 مورد و مشکین‌شهر- اهر با یک هزار و 183 مورد تجربه کرده‌اند.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/60014

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی خودرو تبریز بهار فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی ارومیه ملکان زنجان مشکین شهر اهر میاندوآب روستا آزاد راه بزرگراه میانه نوروز کرونا آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شهرک مسکونی آذرشهر برای استفاده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب ۵ شهرک مسکونی در استان آذربایجان شرقی در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت:علاوه بر تصویب این ۵ شهرک مسکونی دو هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های مختلف استان در نظر گرفته می‌شود. 

همچنین با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی یک باب خانه مقاوم سازی روستایی در روستای قاضی جهان افتتاح شد. 

همچنین معاون وزیر راره و شهرسازی در سفر به شهر تیمورلو مشکلات الحاق به محدوده اراضی مدنظر برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن این شهررا بررسی کرد.

دیگر خبرها

  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​