Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@04:27:39 GMT

شیائومی در صدر جدول رقبایش قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۹۰۴۸

شیائومی در صدر جدول رقبایش قرار گرفت

شیائومی برای نخستین بار از رقیب چینی خود، هواوی، جلو زد و جایگاه سوم فهرست رده‌بندی بزرگترین تولیدکنندگان موبایل در جهان را به خود اختصاص داد.

 بر اساس گزارشی که در وبسایت gsmarena آمده است، شرکت چینی و نوظهور شیائومی که در سال‌های گذشته توانسته رشد قابل توجهی در بازارهای بین المللی و همچنین وطن خود چین داشته باشد و نظر و رضایت کاربران گوشی های هوشمند را در بسیاری از کشورهای جهان علی الخصوص هند و چین به سمت و سوی خود جلب کند، حالا به موفقیت چشمگیر جدیدی دست یافته و آن نیز سبقت گرفتن از رقیب دیرینه خود شرکت هواوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت هواوی که همواره در سال های اخیر بعد از سامسونگ و اپل در جایگاه سوم بزرگترین و پرفروش‌ترین تولیدکننده موبایل در جهان قرار می گرفت، در فوریه ۲۰۲۰ میلادی جایگاه خود را برای نخستین بار به رقیب هم وطن خود شیائومی داد و خود در رتبه چهارم قرار گرفت.

در دومین ماه از سال جاری میلادی، فوریه ۲۰۲۰، فروش شرکت هواوی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد کاهش یافته و به ۵.۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند رسیده است.

این در حالی است که میزان فروش گوشی‌های هوشمند شیائومی در در این بازه زمانی تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا، تنها ۳۰ درصد کاهش یافته و به شش میلیون دستگاه موبایل رسیده است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرمانده قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی فنی، تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک سارق گوشی همراه را شناسایی و دستگیر کردند. موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۸ فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • گروه طالبان در پنجشیر به جان مردم و موبایل‌‌های هوشمند افتادند!
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌ های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟