Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همسر بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: حدود دو هفته پیش وی را در بیمارستان «امام خمینی (ره)» بستری کردند و بعد از یک هفته با مراقب در بیمارستات پزشکان وی اعلام کردند می‌تواند به خانه منتقل شود، اما باید ۱۴ روز و بلکه بیشتر در قرنطینه خانگی باشد و در حال حاضر یک هفته است که بقایی در قرنطینه خانگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 14:50 - 02 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۷۶۹۳

ندا قاسمیان همسر بهروز بقایی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: همسرم «بهروز بقایی» از دوم اسفند ماه بود که دچار تب شدید می‌شد به طوری که نمی‌توانستم در خانه تب وی را پایین بیاورم به همین خاطر به بیمارستان مراجعه کردیم و پس از عکس‌برداری از ریه وی متوجه شدیم که بقایی مبتلا به ویروس کرونا شده است.

وی پیرامون اینکه بقایی چگونه به ویروس کرونا مبتلا شده است اظهار کرد: بقایی اواخر بهمن ماه برای تمرین نمایش جدید خود به تماشاخانه برای تمرین می‌رفت و بعد از آن بود که دچار این ویروس شد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

قاسمیان در مورد زمان بستری شدن بقایی بیان کرد: حدود دو هفته پیش وی را در بیمارستان «امام خمینی (ره)» بستری کردند و بعد از یک هفته با مراقب در بیمارستات پزشکان وی اعلام کردند می‌تواند به خانه منتقل شود، اما باید ۱۴ روز و بلکه بیشتر در قرنطینه خانگی باشد و در حال حاضر یک هفته است که بقایی در قرنطینه خانگی است و خدا را شکر دچار مشکلی نشده و حالش خوب است.

همسر بهروز بقایی درباره اینکه آیا خود به ویروس کرونا مبتلا شده و یا مشکوک به این بیماری است یا نه تصریح کرد: من یک سری علائم سرماخوردگی ساده دارم اما فعلا اینکه به این ویروس مبتلا شده باشم قطعی نیست اما با توجه به اینکه یک هفته در بیمارستان و بخش بستری بیماران کرونا حضور داشتم احتما ابتلا به این بیماری در من شاید وجود داشته باشد اما هیچ چیز قطعی نیست.

قاسمیان با تشکر از پزشکان و پرستاری بیمارستان «امام خمینی(ره)» خاطرنشان کرد: ضمن اینکه از تمای پزشکان و کادر پرستاری بیمارستان «امام خمینی(ره)» تشکر می‌کنم از تمامی مردم خواهش می‌کنم شرایط حساس این روزها را درک کنند و به ملاقات هم نروند، بسیاری از دوستان بهروز زنگ می‌زنند و می‌خواهند که به منزل بیایند اما من فعلا برای سلامتی آنها با این موضوع موافقت نکرده ام تا به امید خدا با بهتر شدن قطعی حال همسرم این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا ویروس کرونا اخبار تلویزیون قرنطینه خانگی ویروس کرونا بهروز بقایی امام خمینی یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس

به گزارش همشهری آنلاین ،قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کد خبر 847238 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد