Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت شرکت قافلان سما نورد آذربایجان گفت: شرکت‌های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات باید روند بسیار پیچیده و طولانی را طی کنند.

علی مختاری، مدیر عامل شرکت شرکت قافلان سما نورد آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: این شرکت فعالیت خود را به صورت جدی از سال ۹۶ با یک استارت آپی که در شهر تبریز برگزار شد، شروع کرد و در این استارت آپ ایده‌های خود را مطرح کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با کارکردن روی ساز و کار شرکت به صورت جدی وارد پلت فرم شدیم و بعد از آن با انجام کار‌های دیگری توانستیم در مرکز رشد دانشگاه مستقر شویم.

مختاری مطرح کرد: فعالیت خود در زمینه‌های مختلف شروع کردیم که یکی از آن‌ها طراحی خانه هوشمند بود که به واسطه فعالیت در این زمینه، مجوز دانش بنیان را از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری کسب کردیم. تولید سطوح موزیکال در ایران از دیگر اقدامات ما بود که شرکت ما اولین تولید کننده در این زمینه است.

مدیر عامل شرکت شرکت قافلان سما نورد آذربایجان شرقی تصریح کرد: عمده فعالیت شرکت سیستم‌های خانه هوشمند است . در حال حاضر روی پروژه‌هایی مانند آبیاری، خانه و باغداری هوشمند کار می‌کنیم تا اپلیکیشن اختصاصی را به بازار عرضه کنیم.  
وی در خصوص مشکلات شرکت دانش بنیان بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان برای اینکه به مرحله دانش بنیانی برسند و تسهیلاتی را کسب کنند باید امتیاز داشته باشند. از نظر قانونی این روند پیچیده و زمان بر است. اغلب شرکت‌ها نمی‌توانند این روند را طی کنند. مثلا اگر کسی بخواهد از تسهیلات سربازی این شرکت ها استفاده کنند باید وارد پروسه طولانی شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان فناوری نانو شرکت دانش بنیان دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به کمک این وزارتخانه برای رفع موانع اخذ مجوز شرکت‌های دانش بنیان، گفت: ۳۹ شرکت دانش بنیان در چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان