Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار و ارقام حاکی از این است که موج سفر به سمت مشهد با کاهشی بسیار محسوس نسبت به سال قبل روبه‌رو شده اما ورود ۵۹۰۰۰ خودرو نیز می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

به گزارش قدس آنلاین، آمار و ارقام حاکی از این است که موج سفر به سمت مشهدمقدس با کاهشی بسیار محسوس نسبت به سال قبل روبه‌رو شده است اما بازهم همین میزان ورود بیانگر این است که مشهد ممکن است بعد از تعطیلات نوروزی و یا حتی در بازه تعطیلات با نوعی فاجعه انسانی روبه‌رو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته رئیس شورای شهر مشهد در نامه‌ای مسائل نگران‌کننده‌ای را عنوان کرد که بسیار جای تامل دارد و لازم است نسبت به آن پیگیری سریع صورت گیرد.

حیدری در این نامه آورده بود: علی‌رغم تلاش فداکارانه سبزپوشان ناجا و پلیس راهور، اطلاع یافتیم ۲۹ اسفندماه "۵۹ هزار خودرو" وارد مشهد شده است. عددی که اگرچه کاهش ۴۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد، اما بازهم رقم بسیار بالایی است.

چند روز پیش نظر اعضای شورای شهر مشهد را برای وزرا و دستگاه‌های مسئول و ذی‌ربط در این موضوع ارسال کردیم، اما جز تماس از دفتر سرلشکر باقری مبنی براینکه ما فقط می‌توانیم براساس مصوبه شورای امنیت کشور عمل کنیم، هیچ پاسخ دیگری دریافت نشد.

برای باری دیگر و مجدداً به صراحت تاکید می‌کنم بایستی با ابزارهای کنترلی مانع از انجام این سفرها از مبدا شد وگرنه باید در انتظار فاجعه انسانی مبتلایان به ویروس کرونا در مشهد نشست.

حال باید منتظر ماند و دید کدام مسئول در خراسان رضوی مسئولیت ورود این تعداد خودرو به مشهدمقدس را قبول می‌کند؟ بدیهی است که در این شرایط این حجم از ورود نتایجی به بار خواهد آورد که شاید به قول رئیس شورای شهر مشهد فاجعه انسانی در مشهد را رقم بزند.

منبع:تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فاجعه انسانی فاجعه انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار محمدرضا زهانی اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، حادثه برخورد سه دستگاه خودروی سواری در شهید اصلانی ۹۲ به مرکز فرماندهی اعلام شد.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: این تصادف منجر به محبوسی راننده داخل خودروی پراید شده بود که با عملیات نجات ایستگاه ۹ شهداء فرد مذکور رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

وی از انجام عملیات پیشگیری توسط آتش نشانان ایستگاه ۹ شهداء خبر داد و گفت: علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.
 

دیگر خبرها

  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می‌شود
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • حساسیت فوق‌العاده یک مسئول نسبت به بیت‌المال! + فیلم
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید