Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن‌آرمان؛ کارشناس اقتصادی در گفتگو با پارسینه اظهار داشت: شرایط کرونایی روز به روز سخت‌تر می‌شود و طبعا نگرانی‌های زیادی به سراغ مردم می‌آید. به همین دلیل، دولت هر چه زودتر باید دست به‌کار شود، بلکه با مدیریت صحیح بتواند فضای موجود را کمی ترمیم کند. به نظر من اینکه دولت تصمیم به پرداخت بسته معیشتی به حدود سه میلیون خانوار گرفته است، تصمیمی خوب، اما کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاد دانشگاه علامه طباطبایی در ادامه سخنانش گفت: همه می‌دانند به دلیل شرایط تحریم که البته اضافه شدن به لیست سیاه FATF اوضاع را بدتر هم خواهد کرد، خزانه ملی خالی است که در چنین حالتی، یاری‌رساندن به مردم و حل مشکل‌شان را سخت می‌کند. با این حال می‌توان اینطور گفت، با مدیریت صحیح و منطقی وضع موجود این امکان وجود دارد، با بهره‌گیری از دارایی و امکانات موجود بتوانیم بخشی از آلام عمومی را برطرف کنیم.
آرمان در ادامه افزود: نکته مهم دیگر چیزی جز این نیست که باید از همین امروز به فکر روز‌هایی باشیم که کشور از شر ویروس کرونا رها شده است. در واقع پساکرونا به مدیریت قوی نیاز دارد تا بتوانیم در کمترین فرصت ممکن فضای اقتصادی را از حالت بحرانی به شرایطی عادی برسانیم.
او همچنین تصریح کرد: مساله دیگر این است، مردمی که در طول همه این سال‌ها، روز‌های سخت و مملو از تهدیدی را تجربه کرده‌اند، مثل همیشه سختی‌ها را تحمل کنند و با آگاهی از وضعیت دیپلماسی نظام و دشمنی دشمنان همیشگی، مطالبه‌هایی منطقی از سیستم داشته باشند تا حداقل، امنیت روانی و اعتماد عمومی خدشه‌دار نشود.
بهمن‌آرمان در پایان صحبت‌هایش گفت‌: این روز‌ها هم می‌گذرد و آرامش به جامعه بر خواهد گشت. فقط باید مراقب باشیم، با کوتاهی و اهمالِ احتمالی شرایط را بدتر و مسببات بر هم خوردن انسجام داخلی را فراهم نکنیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بسته معیشتی کرونا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود

نامزد راه‌یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: افزایش قدرت معیشتی خانوار استان به‌ عنوان قطب صنعتی و اقتصادی مورد توجه خواهد بود.

علی آجودان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه اصلاح وضع موجود هدف نهایی او از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: خدمت‌گزاری به مردمی که صاحبان اصلی انقلاب و کشور هستند باید اولویت امور مسئولان باشد و نمایندگان مردم نباید دغدغه‌ای به غیر از خدمت‌گزاری داشته باشند.

وی با اشاره به محورهای اصلی اهداف و برنامه‌های خود در مجلس شورای اسلامی افزود: گرانی، مسئله‌ای است که دولت‌ها و دوره‌های مختلف مجلس شورای اسلامی با آن مواجه بوده‌اند و تلاش برای بهبود معیشت باید دغدغه نهایی نمایندگان مردم در مجلس باشد.

نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در ادامه تصریح کرد: افزایش قدرت معیشتی خانوار استان به‌عنوان قطب صنعتی و اقتصادی با صنعت‌هایی همچون کفش، چرم و قالیبافی مورد توجه خواهد بود.

آجودان‌زاده با اشاره به مسائل زیست‌محیطی به عنوان یکی دیگر از اهداف خود اضافه کرد: دریاچه‌ی ارومیه و خطرات ناشی از خشکی این دریاچه، مسئله‌ای بسیار مهم و تأثیرگذار در آینده زیست‌بوم انسانی، اقتصادی و اجتماعی است و نمایندگان مردم باید وجهه ملی آن را بیش از پیش مورد توجه قرار داده باشند.

وی سومین محور اهداف خود را به عنوان یکی از کادر درمان مسائل درمانی عنوان و اضافه کرد: مشکلات درمانی و نارضایتی مردم از مراکز درمانی به ویژه مراکزی که از مرکزیت برخوردار هستند، منجر به نارضایتی گسترده‌ای شده است که باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.

نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به مسائل کارگری و تأثیر آن در معیشت، گفت: قانون حمایت از قالیبافان، کشاورزان و افزایش سن بازنشستگی از مباحثی است که باید رویکرد حمایتی از کارگران در صحن مجلس شورای اسلامی مورد توجه باشد.

آجودان‌زاده افزود: مشارکت پایین مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ناشی از عملکرد ضعیف مدیران و نبود شایسته‌سالاری در انتصابات است که نارضایتی مردم از وضعیت موجود را در پی داشته است.

کد خبر 751345

دیگر خبرها

  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد