Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبير تشكيلات اتحاديه تشكل‌های اسلامی سياسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مردم ایران در سال گذشته حوادث سختی را تجربه کردند. باید از این حوادث عبرت گرفت و رو به جلو پیش رفت.

فرید نادری در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به نقش جوانان مؤمن و انقلابی در تعیین جایگاه ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان اظهار کرد: امروز باید از تجربه‌های گذشته استفاده کرد و باقدرت و بصیرت روبه‌جلو گام برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز وقت آن است تا زمینه‌های ورود به قرن جدید را مهیا کنیم؛ قرنی که به تعبیر امام خمینی (رضوان‌الله علیه) قرن غلبه مستضعفین بر مستکبران است. وضعیتی که جوانان انقلابی و مؤمن ایران اسلامی در آن قرار دارند جایگاهی مهم و حساس است، چشم تمام جوانان خواهان حق و عدالت محور مقاومت و کشورهای اسلامی به جوانان غیور ایران اسلامی است.

دبیر تشکیلات اتحادیه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: باید کار کرد، پیشرفت کرد، قوی شد تا بتوان به دیگران هم کمک کرد. اوج کار یک مستضعف آن زمان است که وقتی خود بر مشکلات فائق آمد دیگر مستضعفان هم در راه رسیدن به هدفشان کمک‌رسانی کند. این جایگاه مهم جوانان ایران است، مهمی که باید در سال پیش رو به‌خوبی از آن استفاده کنیم.

نادری ادامه داد: سالی را پشت سر گذاشتیم مملو از حوادث؛ حوادثی که هرچند تلخ سرشار از عبرت و تجربه بود؛ مانوری بود همگانی برای برون‌رفت از بحران‌ها، برای آمادگی ظهور؛ حوادث جهان همه برای این است که انسان ضعف در مدیریت و ضعف در کنترل حوادث را در خود حس کند که تشنه شود به ظهور؛ متوسل شود به منجی عالم.

وی عنوان کرد: این را بدانید هیچ ملتی با راحت‌طلبی به‌جایی نخواهد رسید؛ آفت و ضعف هر کشور در آن است که مردم آن کشور به دنبال عافیت و راحت‌طلبی باشند، مسئولان آن کشور مردم را صرفاً وسیله‌ای برای رسیدن به قدرت و ثروت و منفعت‌های شخصی بدانند؛ اما ملت ایران نقطه عطفی در جهان است. این کشور متعلق به امام زمان (عج) است و زمام امور این کشور به دست ایشان خواهد بود، او ناخدای این کشتی است و این کشور را از تلاطم‌ها و سختی‌ها نجات خواهد داد.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: سالی را پشت سر گذاشتیم که اوج سختی آن در شهادت سردار سر افزار مکتب خمینی کبیر (ره) حاج قاسم سلیمانی بود. این جنایت ناجوانمردانه قلوب مسلمانان را به تأثیر از قلب امام زمان (عج) به درد آورد، دردی که با تجمع‌های چند ده‌میلیونی در ایران و عراق همراه شد. این نشان از آن دارد که ارادت مردم به چه چیزی است. مردم خدمتگزاران واقعی خود را می‌شناسند و می‌دانند اگر آسیبی هم هست متوجه به افرادی است که خودشان را خدمتگزار مردم نشان می‌دهند اما دندانشان برای پاره کردن گلوی ملت گاه برنده‌تر از دندان دشمنان است.

نادری گفت: سالی بود که در آن مردم درد و رنجی را متحمل شدند، درد و رنجی که باهمت جهادگران و مردم تبدیل به صحنه زیبای وحدت ملی شد چه در مسئله سیل و چه در مسئله مقابله با بیماری کرونا، ملت ایران نشان داد که همواره خود مرهم دردهای خویش است و جز به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) نیاز به هیچ امداد غیری ندارد.

وی تأکید کرد: ان‌شاءالله که امسال با پیشرفت و جهش در تولید بتوانیم به سمتی گام برداریم که نیاز به کشورهای دیگر را به صفر برسانیم، این مهم در چهل سال پس از انقلاب اسلامی تا حد زیادی میسر شده است و باهمتی همگانی می‌توانیم آن را کاملاً محقق کنیم. لزوم است که جوانان و به‌خصوص دانشگاهیان در این راه پیش‌گام شوند و دیگران را هم با خود همراه سازند تا جهشی تولیدی منسجم و شگرف را چه در تولید علم، چه در تولید نیازهای اولیه کشور و چه در تولید صنایع حیاتی همچون صنعت دفاعی کشور را باهمتی همگانی رقم بزنیم. در آخر به خانواده معظم شهدا و علی‌الخصوص شهید بزرگ ما حاج قاسم سلیمانی عید و شهادت در راه حق عزیزانشان را تبریک عرض می‌کنم و از ایشان دعای خیر و عاقبت‌به‌خیری همراه با شهادت در راه حق را طلب می‌کنم.

انتهای پیام/4144/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی تشکل های دانشجویی اتحاديه تشكل های اسلامی سياسی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، گزیده سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار به این شرح است:

***رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

*** تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

*** هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

*** یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند، نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

*** تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد

این دیدار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • رییسی : برای صدور خدمات فنی و مهندسی و مشارکت در پیشرفت سریلانکا آمادگی داریم
  • ایران اسلامی در حال اجرای طرح های بزرگ در 20 کشور جهان است
  • رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در 20 کشور جهان توسط مهندسان بومی
  • پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم | انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است
  • جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت سریلانکا شریک شود
  • رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم/ انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد