Web Analytics Made Easy - Statcounter

ام البنین شفیعی، مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های نهاوند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  با اشاره به مشارکت خوب خیران نهاوندی برای تامین اقلام خوراکی پوشاک و بهداشتی افراد نیازمند در شب عید گفت: بیش از ۲۷۰خانواده که زیر پوشش هیچ کدام از ارگان‌های حمایتی نیستند در این موسسه خیریه کمک نقدی و جنسی دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان نهاوند با بیان اینکه افراد خیر و نیکو کار نهاوندی برای تهیه مایحتاج شب عید این خانواده‌ها مبلغ ۵۰۰میلیون ریال اهدا کرده اند ابراز کرد: این مبلغ برای تهیه ۵۰۰سبد کالای خوراکی شامل گوشت مرغ، ماکرونی، برنج، سویا، روغن، مواد شوینده البسه، کفش و پوشاک شده است.

او گفت: موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان نهاوند بیش از دو سال است که در ایام مختلف و مناسبت‌های مهم سال مانند نوروز رمضان، محرم به نیازمندانی کمک می‌کند که زیرپوشش هیچ کدام از ارگان‌های حمایتی مانند کمیته امداد، بهزیستی و دیگر نهاد‌ها نیستند.

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه نهاوند بیان کرد: افراد زیر چتر حمایتی این موسسه خیریه از طرف افراد نیکوکار و خیر و مورد اعتماد معرفی شده اند که پس از تحقیق میدانی حمایت مادی معنوی و مالی از آن‌ها انجام می‌شود و در آستانه سال جدید با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و شرایط تحریمی و بیماری ویروسی کرونا سبد غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی مواد شوینده، سویا، گوشت مرغ و یک بسته شیرینی به همراه کفش و پوشاک تحویل آن‌ها می‌شود.

شفیعی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون خیران نهاوندی بیش از یک میلیارد ریال در بخش‌های درمان، خرید نوشت افزار، مستمری به این موسسه خیریه کمک کردند.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موسسه خیریه نیازمندان موسسه خیریه آبشار عاطفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس،  رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بشاگرد گفت: با کمک نیکوکاران و عاملان توزیع آرد روستایی، خانوار‌های نیازمند شناسایی و هزینه سهمیه آرد خانه پز آنها که هر کیسه ۱۰۰ هزار تومان تا تحویل درب منزل بود پرداخت شد.

زارعی گفت: ارزش ریالی آرد‌های خریداری شده ۴۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید؛ اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های هرمزگان متناسب با تراکنش

دیگر خبرها

  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • آبشار دائمی «باران کوه»؛ طبیعتی جذاب برای تمامی فصول
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • آبشار زیبای داله‌لان نور‌آباد+فیلم
  • سرشاخه کاری درختان گردو در نهاوند
  • نشان نقره کراس کانتری نوجوانان کشور برای رکابزن نهاوندی
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند