Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:44:19 GMT

۱۹۹ هزار ماسک در سیستان و بلوچستان تولید و توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۹۶۵۲

۱۹۹ هزار ماسک در سیستان و بلوچستان تولید و توزیع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد ناظری در نشست فرمانده قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (ع) با کادر درمانی شبکه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه و بسیج در بحران و حوادث مختلف با تمام توان خود از انقلاب و نظام دفاع کرده و در کنار مردم بوده است و در این بحران نیز در خدمت مردم و در کنار کادر شبکه بهداشت و درمان ایفای نقش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از ابتدای اسفند سال ۱۳۹۸ پدافند زیستی تحت عنوان پدافند زیستی شفا در سپاه با فعالیت هفت کارگروه در راستای مدیریت بحران تشکیل شده است.

جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: کارگروه‌های رصد و پایش اطلاعات، پیشگیری بهداشت و درمان، رفع آلودگی، ایمنی، اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی، ارتباطات و فناوری و آمار و پشتیبانی، کارگروه‌های پدافند زیستی قرارگاه امام رضا (ع) در سپاه سلمان است.

وی تصریح کرد: بیش‌از ۱۷۰ گروه جهادی از اول اسفند سال گذشته تا ۲ روز قبل در راستای ضدعفونی و گند زدایی معابر، اماکن عمومی و مساجد انجام وظیفه کردهاند که در این فعالیت افزون‌بر ۱۰ هزار نفر ساعت حضور فعال داشته‌اند.

سردار ناظری اظهار داشت: تولید و توزیع ۱۹۹ هزار ماسک با همت جهادگران و تهیه ۸۹۰ لباس گان انجام شد که در بین پزشکان و کادر شبکه بهداشت و درمان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه که ۲۳ هزار و ۴۴۱ بسیجی در قالب تیم‌های چهار نفره در محلات و شهرستان‌های مختلف سیستان و بلوچستان به صورت محله به محله پایش می‌کنند، تصریح کرد: ۸۵ هزار نفر توسط گروه‌های جهادی آموزش چهره به چهره و توجیه شده‌اند.

جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: روزانه ۴۰ هزار تراکت آموزشی مقابله با ویروس کرونا توسط بسیج جامعه پزشکی این استان توزیع و علاوه‌بر این ۶ هزار بسته معیشتی و ۲ هزار پک بهداشتی نیز در سطح این منطقه توزیع شده است.

کد خبر 4883653

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه سلمان سیستان و بلوچستان محمد ناظری ویروس کرونا ماسک طبی ویروس کرونا بوشهر ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی قزوین حوادث چهارشنبه سوری استانداری سمنان شیراز نوروز مشهد سیستان و بلوچستان بهداشت و درمان پدافند زیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد

پیکر بی‌جان دو فرد غرق شده در رودخانه نیاتک منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، صبح امروز با تلاش نیروهای مردمی و هلال احمر شهرستان هیرمند از توابع منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، جسد دومین غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

روز گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک غرق شدند که با تلاش حاضرین دو نفر نجات پیدا کردند و دو برادر 14 و 19 ساله در جریان این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک