Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۵۶ نفر مشکوک به کرونا در روند پایش مسافران شناسایی و برای ارزیابی به مراکز درمانی ارجاع داده شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمدرحیم شهریاری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون ۵۶ نفر مشکوک به کرونا در روند پایش مسافران شناسایی و برای ارزیابی به مراکز درمانی ارجاع داده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ۶۵۸ نفر روز از داوطلبان هلال احمر استان در این طرح همکاری داشته‌اند و اقدامات امدادگران با شناسایی افراد مشکوک در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا نقش بسزایی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: همچنین از ۱۳ اسفند ۹۸ تاکنون بیش از ۲۶۹ هزار نفر آموزش‌های همگانی و هشدارهای لازم را فرا گرفته‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه جا به جایی افراد در مسیرهای بین شهری شناسایی مبتلایان به کرونا را دشوار کرده است و باعث شیوع این بیماری می‌شود از شهروندان خواستاریم از دید و بازدیدها و مسافرت‌های نوروزی خودداری کنند.

شهریاری با بیان اینکه در خانه ماندن و رعایت مسایل بهداشتی بهترین گزینه برای مقابله با کرونا است گفت: علیرغم تلاش مسوولان تاکنون افراد زیادی در استان گرفتار این ویروس شده‌اند که تنها همکاری مردم می‌تواند سیر مبتلایان را نزولی کند.

وی اظهار داشت: توصیه‌های بهداشتی و ترغیب برای ماندن در خانه از طریق خودرو در سطح شهر بیرجند اطلاع‌رسانی می‌شود همچنین علاوه بر فضای مجازی در سطح استان برای رعایت بهداشت فردی و ماندن در خانه تبلیغات محیطی نیز انجام شده است.

موارد مثبت کرونا در استان خراسان جنوبی دیروز (جمعه) به ۱۶۳ نفر رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش‌ بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: طی امروز و فردا همچنان احتمال رگبار و رعد و برق با شدت کمتر نسبت به روز‌های گذشته در پاره‌ ای از مناطق شمالی و ارتفاعات استان وجود دارد.

  محمد غیوری‌ خواه افزود: روز سه‌ شنبه سامانه دیگری به استان وارد می‌ شود و تا روز پنجشنبه شاهد رگبار باران خواهیم بود.    وی ادامه داد: روند افزایش تدریجی دما تا روز چهارشنبه ادامه دارد اما روز پنجشنبه دما به‌ صورت قابل‌ ملاحظه‌ ای کاهش می‌ یابد.   غیوری خواه گفت: امروز آسمان مشهد نیمه‌ ابری است و در ساعات بعد از ظهر در پاره‌ ای از نقاط احتمال بارش باران وجود دارد.

دیگر خبرها

  • لزوم پایش سلامت و کیفیت روغن خوراکی از مبدأ ورودی روغن خام
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • طرح ملی جهاد آبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • طرح ملی جهادآبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی