Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص فعالیت‌های راهداری در زمان شیوع کرونا و همچنین وضعیت جاده‌ها و تردد وسایل نقلیه در محورها و سطح استان تهران اظهار داشت: راهداری استان تهران بحران کرونا را کنار دستگاه‌های دیگر مدیریت می‌کند.

معاون راهداری استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به برنامه ریزی برای طرح نوروزی ۴۰۰ نفر از عوامل راهداری در حال آماده باش قرار دارند عنوان داشت: هم اکنون برای نیروهای راهداری شیفت بندی هم انجام شده و همکاران به صورت ۲۴ ساعته حضور دارند و تلفن ۱۴۱ و ۷۷۹۰۹۰۸۰ شماره‌هایی است که هموطنان می‌توانند سوالات خود را در خصوص شرایط جوی از این طریق بپرسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ترافیک سبک و خلوتی را در اکثر نقاط استان تهران شاهد هستیم گفت: در خروجی‌ها به دلیل انجام غربالگری و تب سنجی در عوارضی تهران قم ترافیک ایجاد شده و در دماوند محدوده گیلاوند و پلیس راه فیروزکوه و گردنه قوچک به سمت رودبار قصران نسبت به جاهای دیگر ترافیک بیشتری را شاهد هستیم که به دلیل انجام این طرح است.

مصدقی به ترافیک در اتوبان تهران ساوه در عوارضی دوم نیز اشاره کرد و عنوان داشت: خروجی تهران قم در عوارضی و در مبادی خروجی تهران نیز بحث تب سنجی ترافیک ایجاد کرده است.

معاون راهداری استان تهران از خلوت بودن محور هراز و محور گدوک فیروزکوه به سمت گدوک خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز نم باران با برف خفیف در محور هراز داشتیم و از بعد از ظهر تا ۲ روز اینده شرایط جوی بارانی خواهیم داشت.

وی در خصوص تعداد خودروهای ورودی و خروجی‌های استان تهران نیز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته جمع ورودی خودروها به استان تهران ۹۵ هزار و ۹۳۵ خودرو و جمع خروجی ۹۵ هزار و ۷۵۰ خودرو بوده است و با وجود تأکیدات شاهد ترددها هستیم که حدود ۵۰ هزار خروجی بیشتر بوده است.

مصدقی با اشاره به اینکه با ۳۲ دوربین نظارت تصویری در استان تهران در حال انجام است افزود: از ۲۹ اسفند در ورودی استان تهران ۱۰۳ هزار و ۷۰۰ خودرو و خروجی استان هم ۱۵۲ هزار و ۳۸۷ خودرو ثبت شده که مجموعاً از اول فروردین خروجی خودروها از استان تهران بر اساس سامانه‌های تردد شمار ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

معاون راهداری استان تهران بیان داشت: حدود ۳۰ گشت راهداری مجهز به بی سیم هستند و در محورها حضور دارند و وضعیت ترافیک و شرایط جوی را گزارش و می‌کنند و در خصوص شرایط جوی نیز در استان تهران مورد خاصی که به اخطار کشیده شده باشد نداشتیم ولی کاهش دما و بارش پیش بینی شده است و مجموع اداره کل و شهرستانی با ۱۷۰ دستگاه ماشین سبک سنگین و نیمه سنگین در حال اماده باش هستند و پشتیبانی لازم انجام خواهد و پدیده جوی خاصی را نداریم فعلاً ولی کاهش دما پیش بینی شده است.

وی گفت: از ۴ پایانه‌های تهران ۶۷۸ سرویس اتوبوس از ترمینال انجام شده که تعداد مسافر یک هزار و ۸۴۶ ورودی به تهران و ۶ هزار و ۴۸۲ نفر مسافر خروجی به تهران طی ۲۴ ساعت گذشته صورت گرفته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان تهران خودرو دوربین طرح نوروزی وسایل نقلیه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی راهداری استان تهران شرایط جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.   به گزارش مهر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در مراسم تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و … که صبح امروز برگزار شد، گفت: طی دو سال گذشته در محور آزادگان اقدامات خوبی در راستای ایمن‌سازی و تسهیل در رفت و آمد از سوی شهرداری تهران انجام شده است.   وی افزود: در همین زمینه در محور شرق به غرب آزادگان در محدوده منطقه ۱۶ با ایجاد کندرو باعث شد تا بار ترافیکی در این محدوده کاهش پیدا کند و شاهد روان‌سازی در مسیر تردد خودروها باشیم.   موسوی‌پور ادامه داد: در بستر آزادگان از اتوبان ساوه تا اتوبان شهید خرازی آسفالت‌ریزی خوبی انجام شده است.   وی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای طرح ترافیک جدید تا پایان سال جاری انجام شده و امسال شاهد اجرای طرح ترافیک خواهیم بود یا نه؟ اعلام کرد: قطعاً اجرای طرح ترافیک جدید امسال نیست و باید اقدامات کارشناسی به درستی انجام شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات