Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار قاسم حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در راستای اهداف تعریف شده این قرارگاه و همچنین آغاز سال نو تعداد ۴ هزار سبد معیشتی شامل برنج، روغن، قند، چای، ماکارونی، مرغ و رب گوجه فرنگی در میان نیازمندان حاشیه شهرهای سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

وی با اشاره به توجه سپاه پاسداران به وضعیت اقتصادی مردم در شرایط کنونی افزود: از آنجایی که جامعه ما درگیر بیماری کرونا است و ممکن است اقشار ضعیف نتوانند اقلام بهداشتی را تهیه کنند، تعداد ۲ هزار بسته بهداشتی نظیر ماسک، مایع دستشویی، شامپو، دستمال کاغذی و … نیز در بین افراد نیازمند توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور تصریح کرد: از این تعداد ۳۰ هزار ماسک توسط واحدهای خیاطی تحت نظر قرارگاه قدس تولید شده است.

وی از آمادگی بیمارستان نبی اکرم سپاه برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: جمعاً ۶۲ تخت به پذیرش بیماران کرونا در بیمارستان نبی اکرم (ص) اختصاص یافته است و تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی نیز با ایجاد قرنطینه ۱۰۰ تخت را برای پذیرش بیماران در نظر گرفته است.

کد خبر 4883686

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم حسن زاده سیستان و بلوچستان کمک معیشتی خانوار ویروس کرونا بوشهر ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی قزوین حوادث چهارشنبه سوری استانداری سمنان شیراز نوروز مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان