Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مرکز ارتباطات و اطلاع‌ رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی طی پیامی درگذشت حجت‌الاسلام محمدمهدی صالحی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است: فقدان حجت الاسلام و المسلمین صالحی عزیز آنقدر سهمگین و جان فرساست که زبان را در دهان و قلم را در دست می خشکاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعه دانشگاهی کشور و خانواده نهاد رهبری در دانشگاه امروز سوگوار مردی فاضل از جنس علم و دین، تقوا و عقلانیت، دیانت و پارسایی است.

روحانی جوان و فاضلی که در هر مسئولیتی که خدمت کرد جز به اعتلای اسلام عزیز و انقلاب نیندیشید و عمل نکرد. برخود وظیفه می دانم این ضایعه بزرگ را به خانواده وی، همکاران در نهاد نمایندگی و جامعه دانشگاهیان کشور تسلیت عرض نموده و از خدمات کادر درمانی در مدت بستری پس از سانحه رانندگی آن مرحوم تشکر کنم. همچنین برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگانش صبر جزیل از درگاه حضرت احدیت مسئلت کنم.

انتهای‌پیام/

31 / 320 رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها مصطفی رستمی حجت‌الاسلام صالحی درگذشت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها مصطفی رستمی حجت الاسلام صالحی درگذشت حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

بنا به روایت تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903298

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی