Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:06:31 GMT

روایت بازیکنی که هم با کریس رونالدو درگیر شد، هم بکام

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۰۲۵۴

روایت بازیکنی که هم با کریس رونالدو درگیر شد، هم بکام

آیرینی سانتوس، بازیکن سابق لالیگا از لحظات جنجالی اش مقابل ستاره های رئال مادرید سخن گفت.

 

به گزارش "ورزش سه"، آیرینی سانتوس که سابقه بازی کردن در تیم هایی چون سلتاویگو، آلمریا، بتیس، گرانادا و واتفورد را در کارنامه داشته، مدعی شد در جریان دو دیدار مقابل رئال مادرید مکالکاتی جنجالی با دو ستاره بزرگ این تیم در دو مقطع مختلف، یعنی کریستیانو رونالدو و دیوید بکام داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیرینی سانتوس گفت: "با سلتاویگو دو سال پیاپی مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیروز شدم. اولین پیروزی مقابل کهکشانی ها که واندرلی لوکزامبورگو سرمربی اش بود رخ داد. پیروزی دوم نیز با نتیجه 1-2 مقابل تیمی که ایکر کاسیاس، فابیو کاناوارو، سرخیو راموس، گوتی، روبینیو، رونالدو، رائول، دیوید بکام، رودفان نیستلروی ... و فابیو کاپلو را به عنوان سرمربی داشت حاصل شد.

 

 

در این مسابقه من با بکام به شدت درگیر شدم. در یک صحنه من به او گفتم دیوید، تو چهار سال در مادرید زندگی می کنی و یک کلمه هم اسپانیایی بلد نیستی، لعنتی. من همچنین حرف هایی به او زدم که قابل انتشار نیست. این روبرتو کارلوس بود که توانست من را آرام کند.

 

در دوران حضور در بتیس، با کریستیانو رونالدو روبرو شدم. در سال 2011 و در برنابئو با تساوی 0-0 رئال مادرید را متوقف کردیم. سپس رئال 1-4 ما را شکست داد. در بازی دوم رونالدو قصد داشت رابونا بزند.

 

من و کاپیتان تیم آخر بازی سمت او رفته و به رونالدو گفتیم که نیازی به انجام چنین کار نبود. من نزد رونالدو رفتم و گفتم  چرا در نیمه اول و وقتی بازی بدون گل بود چنین کاری نکردی؟ رونالدو مرا در آغوش گرفت و سعی کرد مرا آرام کند. او از من پرسید که آیا زیبایی های فوتبال را دوست ندار؟ من پاسخ دادم چرا، اما کاش در نیمه اول و وقتی بازی بدون گل بود رابونا می زدی."

 

کریستیانو رونالدو یوونتوس دیوید بکام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا کریستیانو رونالدو یوونتوس دیوید بکام رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت

سرمربی پیشین رئال مادرید خاطره‌ای از دوران حضورش در رئال مادرید تعریف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در گفت‌‌وگو با سرویس رسانه‌ای «آمازون پرایم ویدئو» با یادآوری  شکست رئال مادریدِ تحت‌هدایتش مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا که رؤیای قهرمانی‌شان در آن فصل را به باد داد، گفت: ما در آن مقطع بهترین تیم اروپا بودیم. ما فاتح لالیگا شده بودیم و رکورد بیشترین امتیار و رکورد گلزنی را شکسته بودیم و می‌توانستیم در صورت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان به پیروزی برسیم. شکست مقابل بایرن در ضربات پنالتی بدترین شب دوران مربیگری‌ام بود.

وی افزود: بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در حال رانندگی به سمت خانه‌ داشتم گریه می‌کردم و این تنها باری بود که این کار را کردم. کمی بعد ژرژ مندز (مدیر برنامه‌های رونالدو و مورینیو) به من زنگ زدم و گفت "یک لطفی به من کن و برو به خانه کریستیانو چون او حالش خیلی بد است". من هم در جواب به مندز گفتم که "که من هم حال خوشی ندارم"، اما به خودم گفتم که خودت را جمع و جور کن، گریه بس است و برو به خانه کریستیانو. ما پس از آن شکست نابود شده بودیم.

نظر مورینیو درباره دوران مربیگری‌ در رُم و مقصد بعدی‌‌اش

رئال مادرید بار دیگر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. دو تیم در تاریخ 11 اردیبهشت در بازی رفت و در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت که بر اساس گزارش روزنامه فرانسوی «اکیپ»، کلمنت تورپین از فرانسه قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود