Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های ایتالیا برنامه باشگاه ناپولی را برای انجام تمرینات تیم فوتبالش در وضعیت کرونایی مورد انتقاد قراردادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته مقامات دولتی ایتالیا اعلام کردند تعداد افرادی که به خاطر ابتلا به ویروس کرونا، جان خود را از دست داده‌اند به 627 نفر در روز رسیده که که این رقم بیشترین میزان افراد فوت شده از زمان ظهور ویروس کرونا در کشور اروپایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حال دولت ایتالیا تاکید زیادی داشته تا شهروندان این کشورش کاملا دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و حتما در خانه بمانند.

اما امروز وقتی باشگاه ناپولی اعلاام کرد تمریناتش را روز چهارشنبه هفته جاری از سر می‌گیرد، باعث حیرت بسیاری از افراد در این کشور اروپایی  شد.

حتی رسانه‌ها نیز از این تصمیم انتقاد کردند.

روزنامه گازتادلواسپورت نوشت: ظاهرا سران ناپولی، حاد‌بودن وضعیت پزشکی کنونی ایتالیا را کاملا درک نکرده‌اند که چنین برنامه‌ای را طراحی کرده‌اند.

روزنامه توتواسپورت نیز عنوان کرد: شروع تمرینات در این شرایط سخت،‌بسیار مخاطره‌آمیز است.اتفاقی که می‌تواند عواقب بدی داشته باشد.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: ایتالیا رسانه ها ناپولی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین

به گزارش قدس آنلاین، عصر امروز ساعت ۱۶ به وقت محلی مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا در امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.

۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است:
گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ
گروه B: کویت - ایران- چین
گروه C: اردن- هند - عمان
گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی- چین تایپه- قطر

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ در لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.


لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار گردد که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان کشورمان با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

دیگر خبرها

  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!