Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هوم کامینگ یا بازگشت به خانه یک سریال اینترنتی در ژانر تریلر روان‌شناختی و محصول سال ۲۰۱۸ ایالات متحده آمریکا است. یک مددکار اجتماعی که به سربازان برای بازگشت به زندگی طبیعی گذشته شان کمک می‌کرد، تصمیم می‌گیرد زندگی جدیدی را آغاز کند. تاریخ انتشار: 17:23 - 02 فروردين 1399 - کد خبر: ۵۹۹۴۶۸

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، صنعت سریال سازی سالهای طولانی در کشورهای مختلف جهان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و در عین حال سرگرم کننده ترین صنایع حاضر هنری محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال به طور معمول نسبت به آثار سینمایی علاوه بر داشتن مخاطب بیشتر می‌تواند به راحتی و برای سالهای متمادی در اذهان مخاطب تلویزیون قرار گیرد. به همین مناسبت خبرگزاری میزان به معرفی چند سریال معروف جهان پرداخته است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین باکس آفیس هالیوود اینجا کلیک کنید

هوم کامینگ یا بازگشت به خانه یک سریال اینترنتی در ژانر تریلر روان‌شناختی و محصول سال ۲۰۱۸ ایالات متحده آمریکا است. یک مددکار اجتماعی که به سربازان برای بازگشت به زندگی طبیعی گذشته شان کمک می‌کرد، تصمیم می‌گیرد زندگی جدیدی را آغاز کند.

فیلم‌نامه این سریال توسط ایلای هورویتز و مایکا بلومبرگ بر اساس پادکستی به همین نام ساخته خودشان به رشته تحریر درآمده است و سم اسماعیل نیز وظیفه کارگردانی سریال را برعهده داشته‌است.

اسماعیل علاوه بر کارگردانی یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال نیز می‌باشد. داستان سریال دربارهٔ زنی به نام هایدی برگمن است که به عنوان مشاور و روانشناس در یک مرکز خصوصی مرموز به نام هوم کامینگ کار می‌کند و وظیفه اش این است که به سربازان بازگشته از جنگ کمک کند به مرور به زندگی جدید خود عادت کنند.

جولیا رابرتس؛ بابی کاناوله؛ استفان جیمز؛ شیا ویگهام؛ الکس کارپوفسکی و سیسی اسپیسک از جمله بازیگران سریال هستند. هوم کامینگ از محصولات اصلی آمازون استودیوز می‌باشد. فصل اول سریال در ۱۰ قسمت و در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ از سوی آمازون استودیوز منتشر شد.

سریال با استقبال بالایی از سوی منتقدان همراه بود. راتن تومیتوز گزارش کرد که ۹۹٪ منتقدان نسبت به سریال نظر مثبت داشته‌اند که این درصد از روی ۷۱ نقد به دست آمده‌است. در سایت متاکریتیک نیز سریال توانست نمره ۸۳ از ۱۰۰ را دریافت کند که این میانگین از روی ۳۵ نقد به دست آمده که به معنای «تحسین جهانی» است.

در هفتاد و ششمین دوره جوایز گلدن گلوب، این سریال در سه رشته بهترین مجموعه تلویزیونی – درام، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد درام (استفان جیمز) و بهترین بازیگر نقش اول زن (جولیا رابرتس) نامزد دریافت جایزه شده است. هوم کامینگ این افتخار را در بیست و سومین دوره جوایز ستلایت نیز تکرار کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی غروب شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه زندگی شهدای تیم فوتبال آزادی سریال می‌شود، ابراز داشت: زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی داشته و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

وی جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی نظیر خواند و افزود: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه تهیه فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان در دستور کار است، ابراز داشت: این فیلم جز آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی در ادامه تصریح کرد: زندگینامه شهدای بین‌المللی استان نظیر شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز در این کنگره باید مورد توجه واقع شده و برای آن مستندات تهیه شود.

وی افزود: در برگزاری کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده شود.

کد خبر 6090280

دیگر خبرها

  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • (ویدئو) تغییر باورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • (ویدئو) تغییر بارورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • (ویدئو) روایتی عجیب از زندگی طراحان سوالات کنکور
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی