Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، براساس آخرین آمار از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۸۴۶ نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۴۷۸ مورد از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۳۵ نفرفوت کرده اند.

بر اساس نتایج و یافته‌های آزمایشگاهی، از ظهر دیروز تا امروز ۹۶۶ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۰۶۱۰ نفر افزایش یافت؛ با جان باختن ۱۲۳ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۵۵۶ نفر رسید و خوشبختانه ۷۶۳۵ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تست نهایی دستگاه یونیماگ مه پاش ضدعفونی در اراک

خودرو یونیماگ مه پاش ضدعفونی در اراک تست نهایی را پشت سر گذاشت که با نیروی انسانی بسیار کم کار می‌کند ودر وقت و مواد ضدعفونی صرفه جویی خواهد شد.

خودرو‌های یونیماگ مه پاش چندین سال هست که تقریبا اسقاط شده بودندولی با پخش ویروس کرونا در سطح کشور نیرو‌های داوطلب آفرود هیات موتور سواری و اتومبیلرانی اراک این خودرو‌ها را احیا کردند تا شاهد اصولی‌ترین روش سم پاشی و ضد عفونی کردن سطح شهر اراک باشیم.

از این نوع خودروی تاکنیکی و کار آمد مه پاش در کشور انگشت شمار یافت می‌شودو امید است در روز‌های آینده دو دستگاه دیگر نیز به همت هیات موتور سواری و اتومبیلرانی اراک راه اندازی شود.

افزایش خرید اینترنتی در استان مرکزی

محمدرضا عباسی مدیرکل پست استان مرکزی گفت: خرید اینترنتی در این استان با توجه به شیوع ویروس کرونا ۳۰ درصد افزایش یافته است.

عباسی افزود: خرید اینترنتی وارده استان ۲۵ درصد و خرید اینترنتی صادره استان مرکزی نسبت به سال قبل در این ایام، ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

اهدای تجهیزات مقابله با کرونا به بیمارستان‌های استان مرکزی

به همت یک اراکی، مدافعان سلامت در بیمارستان‌های استان مرکزی به لباس دولایه با پوشش سلولی همراه با عینک مخصوص تجهیز خواهند شد.

این لباس‌ها بر خلاف لباس‌های فعلی چندبار مصرف خواهند بود و هر دست از این لباس‌ها در حدود ۴۰۰ هزار تومان می‌باشد.

این خیر اراکی قول داد کل بیمارستان‌های استان را پس از بیمارستان‌های اراک تجهیز نماید.

فعالیت ایستگاه پایش سلامت دوراهی راهجرد آشتیان

ایستگاه پایش سلامت دوراهی راهجرد آشتیان به همت جمعیت هلال احمر آشتیان و نیروی انتظامی برای تب سنجی کووید۱۹ فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر مخابرات استان مرکزی در خصوص اجرایی شدن طرح فیبر نوری در سطح استان در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: هدف از اجرای شبکه فیبر نوری توسعه شبکه ملی اطلاعات و افزایش سرعت اینترنت در سطح استان است. 
لطفی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا در سال گذشته افزود: سال گذشته در استان مرکزی ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری اجرا شد که حدود ۴۰۰ کیلومتر آن در شهر‌ها انجام شده و حدود ۳۰ إلی ۶۰ درصد شهر‌ها تحت پوشش قرار گرفته است. 
مدیر مخابرات استان مرکزی ادامه داد: شاید کمترین توسعه مربوط به شهر اراک است که با تعامل و همکاری شهرداری و شورای شهر می‌توان تا انتهای امسال این وضعیت را به بیش از ۹۰ درصد رساند.
او عنوان کرد: برای استفاده از ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری صورت گرفته تاکنون حدود ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص شده و همین رقم برای سال جاری نیز در برنامه گنجانده شده است.

دیگر خبرها

  • گورهای جمعی بیمارستان ناصر در غزه/ احتمال ربوده شدن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیل + عکس های وحشتناک
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • برطرف شدن اغلب دغدغه‌های حوزه سلامت
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟