Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@08:21:43 GMT

۵۰۰۰ ماسک به پاک‌بانان تهرانی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۰۸۳۰

۵۰۰۰ ماسک به پاک‌بانان تهرانی اهدا شد

واردکنندگان فرآورده های بهداشتی در آستانه سال جدید، تعداد ۵ هزار ماسک n ۹۵ برای استفاده پرسنل نظافت شهری، به اداره کل رفاه، تعاون و امور اجتماعی شهرداری تهران اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران، واردکنندگان فرآورده های بهداشتی در آستانه سال جدید، تعداد ۵ هزار ماسک n ۹۵ برای استفاده پرسنل نظافت شهری، به اداره کل رفاه، تعاون و امور اجتماعی شهرداری تهران اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محموله درراستای اجرای مسئولیت اجتماعی در مقابله با عوارض ویروس کرونا اهدا شده است.

بر اساس این گزارش، ‌محموله ماسک های اهدایی با کمک تشکل‌های بخش خصوصی «نفس» و با مشارکت موثر اعضای انجمن، برای استفاده خدمتگزاران پاکیزگی شهر تهیه شده است. این محموله با حضور «عباسعلی مدیح» مدیرکل رفاه، تعاون و امور اجتماعی شهرداری تهران، «حمید مقیمی» و «مرتضی دانایی» رییس و دبیر انجمن، به نمایندگان مدیریت شهری تهران تحویل داده شد.

«حمید مقیمی» رئیس انجمن واردکننندگان فرآورده های بهداشتی همزمان با تحویل هدیه اعضا، با معرفی انجمن و جایگاه صنفی آن،  گفت: در اینجا به نمایندگی از همه اعضای انجمن حضور یافته‌ایم تا مراتب قدردانی خود را از زحمات تلاشگران پاکیزگی شهر اعلام کنیم.

وی افزود: می دانیم فعالیت های این بخش در شرایط کنونی، بسیار ضروری و مهم و در عین حال خطیر است اما مهم ترین خدمات به سلامتی شهر، از سوی این عزیزان ارایه می شود. مقیمی با بیان اینکه دوست داشتیم کمک های بیشتری به همه خدمتگزاران سلامتی و پاکیزگی ارایه کنیم، افزود: مقررات قانونی محدودکننده در سال جاری، وضعیت مالی بسیار سختی را برای شرکت های واردکننده فرآورده های بهداشتی و آرایشی ایجاد کرده است،  با این حال، همه تمام توان خود را در خدمت سربازان جبهه سلامت قرار می دهیم.

«عباسعلی مدیح» مدیرکل رفاه، تعاون و امور اجتماعی شهرداری تهران نیز اظهار داشت: کارکنان بخش نظافت شهرداری تهران، نقش موثری در جلوگیری از سرایت آلودگی به محله های شهر دارند و خوشحالیم که با لطف اعضای انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی و آرایشی، سلامتی، این گروه نیز وضعیت بهتری پیدا می کنند.

وی ادامه داد: برای تامین تجهیزات مورد نیاز سلامت کارگران این بخش، در مضیقه بودیم و این هدیه با ارزش که بلافاصله بین همه مناطق و نواحی شهرداری تهران توزیع می شود، بسیار راهگشا است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع رایگان ماسک تولید ماسک ماسک واردکنندگان فرآورده های بهداشتی اهدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران

کرج به دلیل مجاورت با تهران، زودتر و بیشتر از سایر شهر‌های بزرگ کشور، تحت‌تاثیر وقایع و روند‌های بازار مسکن تهران قرار می‌گیرد.

به گزارش دنیای اقتصاد، سال گذشته، بخشی از مهاجرت‌های مستاجران تهرانی به مناطق شهری اطراف، در قالب ورود به کرج و حومه استان البرز رقم خورد.

طی دهه ۸۰ نیز بعد از جهش قیمت مسکن (سال‌های پس از ۸۶) بخش قابل‌توجهی از زوج‌های جدید تهرانی، کرج را برای صاحب خانه شدن انتخاب کردند.

با این حال تحولات شهری در این کلان‌شهر همسایه تهران طی سال‌های اخیر از یک سو نیروی جاذبه سکونتی برای تهرانی‌های ناتوان از خرید و اجاره را بیشتر کرد –از جمله تجهیز شبکه متروی تهران-کرج- و از سوی دیگرعاملی برای تغییرات قیمت مسکن با آهنگ سازگارتر با تهران شد.

در نبض مسکن امروز، فایل‌هایی که زمستان سال گذشته در بازار مسکن کرج و برخی مناطق شهری حومه‌ای عرضه شده بود، آورده شده است.

میانگین قیمت پیشنهادی فروش در این فایل‌ها ۴۲ میلیون تومان است که برای واحد‌های مسکونی با میانگین مساحت ۹۷ مترمربع و میانگین سنی ۷ سال ساخت برآورد شده است.

این سطح قیمت با توجه به سطح قیمت آپارتمان‌های تهران در زمستان سال گذشته بیانگر آن است که فاصله قیمت مسکن بین این دو کلان‌شهر کمتر از نصف است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت مسکن در مناطق مختلف کرج را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • مفاهیم: آشنایی با عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت (SDH)
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید