Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ویروس کرونا که مدتی است ایتالیایی‌ها را برای خرید مایحتاج روزانه زندگی و دارو در پشت سوپرمارکت‌ها و داروخانه‌ها به صف کرده است، متاسفانه قربانیان خود را در قبرستان‌ها هم به صف می‌کشد.

کامیون‌های ارتش ایتالیا در ۴۸ ساعت گذشته ده‌ها جسد قربانیان کرونا را در شهر برگامو، به دلیل نبود فضای کافی برای دفن این افراد در قبرستان، برای سوزاندن به خارج از این شهر منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر فیلیپو انلی از فدراسیون ملی پزشکان ایتالیا گفت: ما در ایتالیا با انتشار بسیار گسترده ویروس کرونا روبرو هستیم. مردم باید در خانه بمانند. بیمارستان‌های ما به ویژه در شمال ایتالیا پر از بیمار است و شدیدا به پزشک و پرستار نیاز دارد.

هم اکنون ایتالیا با شرایط دشوار ناشی از الودگی گسترده به کرونا روبروست.

یک دکتر دارو ساز گفت: هر روز افراد زیادی با سرفه و تب به داروخانه مراجعه می‌کنند و از ما دارو می‌خواهند. این وضعیت برای ما که در داروخانه کار می‌کنیم بسیار خطرناک است و جان ما را به خطر می‌اندازد. ما از مردم درخواست می‌کنیم که هنگام بیماری با دکتر خانواده خود تماس بگیرند و به داورخانه‌ها مراجعه نکنند.

در حالی که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا به رقم ۴۴ هزار نفر نزدیک می‌شود، تعداد جان باختگان نیز تا ظهر جمعه از مرز ۳۶۰۰ نفر گذشته است.

به گفته مقامات بهداشتی ایتالیا یکی از علت‌های اصلی گسترش پرشتاب کرونا در این کشور خارج شدن شمار قابل توجهی از مردم در چند هفته گذشته از منزل و جدی نگرفتن توصیه‌های بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: ممنوعیت تماس فیزیکی در ایتالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا حمید معصومی نژاد اتحادیه اروپا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی

شهردار تهران گفت: در رابطه با قراردادهای شهرداری یک عده هستند که نمی‌‌خواهند مردم سود کنند. عده‌ای علاقه دارند برخی افراد خاص در کشور سود و عموم مردم ضرر کنند و این خوب نیست و دور از انسانیت است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به حواشی ایجاد شده درباره  قرارداد شهردای تهران با طرف چینی برای واردات خودروهای برقی گفت: در رابطه با قراردادهای شهرداری یک عده هستند که نمی‌‌خواهند مردم سود کنند. عده‌ای علاقه دارند برخی افراد خاص در کشور سود و عموم مردم ضرر کنند و این خوب نیست و دور از انسانیت است. 

وی درباره همکاری شهرداری تهران با فراجا در پیاده‌سازی طرح نور خاطرنشان کرد:  ما براساس سیاست تعامل و مشارکت با دستگاه‌ها،  به هر کسی که هر کاری در راستای خدمتش انجام می‌دهد در چارچوب وظایف‌مان کمک می‌کنیم. 

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود