Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - موسیقی ما- از هنگام شروع ویروس کرونا و خانه‌نشینی میلیون‌ها نفر در گوشه و کنار جهان، اجرای کنسرت‌های خانگی ستاره‌های بزرگ موسیقی افزایش یافته است و این برنامه‌های ساده به یک پدیده هنری تازه تبدیل شده است. در روزهای اخیر خوانندگانی چون جان لجند، بونو، کریس مارتین، پینک، و کیت اربن در خانه برای طرفداران خود به هنرنمایی پرداخته‌اند و اجراهای‌شان از طریق شبکه‌های اجتماعی پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این هنرمندان انگیزه خود از اجرای این کنسرت‌های خانگی را همراهی با طرفداران حفظ روحیه و امید، و قدردانی از تمامی کسانی که در این روزهای سخت به یاری قربانیان و نیازمندان شتافته‌اند، عنوان کرده‌‌اند. 
آنها با اشاره به این که قرنطینه به صورت موقت موجب قطع ارتباطات شخصی شده است، شبکه‌های اجتماعی را ابزاری برای حفظ روابط، پیوندها، و‌ دوستی‌ها توصیف کرده و گفته‌اند که باید از آن بهره گرفت.
در ایران نیز خوانندگانی چون بنیامین بهادری، حجت اشرف‌زاده، سالار عقیلی، روزبه نعمت‌اللهی و گروه موسیقی دال نیز در فضای مجازی برای مخاطبان خود به اجرای موسیقی پرداختند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین حسین پور بهترین آهنگساز فستیوال لس‌آنجلس شد

به گزارش قدس آنلاین، رامین حسین پور نویسنده و کارگردان و کانسپچوال آرتیست و آهنگساز ویدئو آرت «صورتگر» برنده جایزه بهترین آهنگساز از فستیوال جهانی «LA Sun Film Festival» لس‌آنجلس آمریکا در ماه آوریل سال ۲۰۲۴ شد.

این جشنواره ۲۶ امین دوره خود را پشت سر گذاشت. هدف این جشنواره ارائه یک فرصت بین‌المللی به فیلمسازان مستقل و حمایت از آنها است.

ویدئو آرت «صورتگر» به نویسندگی، کارگردانی و آهنگسازی رامین حسین پور همچنین برنده بهترین انیمشین متحرک از فستیوال روسیه، بهترین مستند کوتاه و فیلم تلفیقی-تجربی از فستیوال نوجرسی آمریکا، بهترین فیلمنامه مستند از فستیوال تاتنهام، نشان افتخار بهترین کارگردانی لندن و بهترین ویدئوی تلفیقی جشنواره هنری برلین شد.
 ویدئو آرت «صورتگر» در فهرست IMDb جزو ۵۰ اثر برگزیده این سایت معتبر سینمایی در ژانر  بهترین مستند کوتاه در سال-۲۰۲۳ ۲۰۲۴ قرار گرفته است و رسانه های بین المللی، رامین حسین پور را به‌عنوان هنرمندی دارای چندین استعداد معرفی کرده‌اند.

«صورتگر» سال ۱۴۰۰ با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته شده و آهنگسازی، تنظیم، خوانندگی و نوازندگی گیتار الکتریک آن نیز برعهده رامین حسین‌پور بوده است.

رامین حسین‌پور دانش‌آموخته معماری، موسیقی و سینماست که در حوزه  معماری به‌عنوان طراح، مدرس،نویسنده و در حوزه موسیقی به عنوان شاعر، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده شناخته می‌شود. وی همچنین در حوزه سینما نیز به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و همچنین کانسپتچوال آرتیست شناخته شده و تقدیر شده در مجله معتبر و بین المللی
«Euro Arthouse Cinema Day» آلمان است.

حسین‌پور سال ۹۴ با تلفیق هنر معماری، موسیقی و سینما ۲ اثر با نام‌های «غنیمت» و «اشتیاق» تولید کرد که در فستیوال‌های بین‌المللی به عنوان فینالیست حضور پیدا کرده‌اند.

دیگر عوامل ویدیوآرت «صورتگر» عبارتند از مدیر برنامه هنری: محمد نظری، تدوین: احسان واثقی، تیریدی آرتیست: حجت شعبانی، مدیر فیلمبرداری: علی احسانی، مجری دکوراسیون: مهدی حکمت، هلی‌شات: امید احمدزاده و رسول کیان‌پور، عکاس هنری: محمد حسامیان، بازیگران: فاضل مصلی‌نژاد و داود اسدالهی، اعضای تیم موسیقی: نیما نواپور، محمد نیک، مهرداد بلوچیان، فرشادعنایتی، انتشار بین المللی: دکتر بهروز طباطبائی  دکتر فرید رضائیان، مهندس مرجان فعال، انتشار داخلی: حمید نوریفام، مدیر روابط عمومی: نغمه دانش آشتیانی.

دیگر خبرها

  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • رامین حسین پور بهترین آهنگساز فستیوال لس‌آنجلس شد
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه