Web Analytics Made Easy - Statcounter

آغاز رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در چهارچوب تشدید نظارت‌های دامپزشکی، بازرسان این شبکه، پارسال بیش از ۸ تن و ۷۶ کیلو انواع فرآورده خام دامی به علت نداشتن مجوز حمل و شرایط ارگانولپتیکی غیر قابل مصرف را کشف و ضبط و امحاء کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه فرآورده‌های خامی ضبط شده شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ و ماهی، انواع آلایش‎های دامی بوده است، افزود: در این رابطه ۹۳ پرونده قضایی و تعزیراتی تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

آغاز اضافه کرد: همچنین در طول سال ۹۸، پانزده مرکز عرضه فرآورده‌های گوشتی از جمله مراکز عرضه مرغ زنده که بدون مجوز بودند پلمب و پرونده تحویل مقامات قضایی داده شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد تصریح کرد: هر محموله از فرآورد‌های خام دامی میبایستی دارای گواهی حمل بهداشتی و قرنطینه‌ای از دامپزشکی شهرستان مبدا باشد و در صورت نداشتن گواهی‌های فوق برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 آغاز از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق شماره تلفن‌های ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ به شبکه دامپزشکی اطلاع دهند تا در کمترین زمان موضوع بررسی شود و افزود: شهروندان هنگام تهیه گوشت قرمز و مرغ به برچسب مشخصات که دارای تاریخ تولید و انقضا است، توجه داشته و اقلام پروتیینی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تهیه کنند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه دامپزشکی اخبار سلامت اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالامیر نیرومند بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده میزان جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ در خوزستان جهش قابل توجهی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

وی اظهارکرد: در همین راستا و به منظور حمایت از مرغداران، از هفته جاری خرید گوشت مرغ مازاد بر بازار مصرف با ۲ کشتارگاه مورد تایید پشتیبانی امور دام آغاز شده است.

نیرومند اظهارامیدواری کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این موضوع تا زمان مناسب توسط شرکت پشتیبانی امور دام تداوم یابد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان هدف از این خرید را انجماد برای پشتیبانی متناسب با شرایط بازار و قیمت مرغ اعلام کرد.

از ۶۰۰ واحد مرغداری خوزستان، بیش از ۵۰ واحد وارد مرحله جوجه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام