Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@16:03:51 GMT

سال گذشته ۲۱۰ هزار دست لباس نو در مناطق محروم توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۱۰۳۴

سال گذشته ۲۱۰ هزار دست لباس نو در مناطق محروم توزیع شد

بنیاد علوی از سوی بنیاد مستضعفان در برنامه توزیع پوشاک برای محرومان در سال ۹۸، ۲۱۰ هزار و ۶۲۸ سری البسه در مناطق محروم تامین و توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بنیاد علوی از سوی بنیاد مستضعفان در برنامه توزیع پوشاک برای محرومان در سال ۹۸، ۲۱۰ هزار و ۶۲۸ سری البسه در مناطق محروم تامین و توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه، دانش آموزان مناطق محروم که به اردوگاه امام خمینی (ره) اعزام شده بودند، ۸ هزارو ۸۲۸  دست لباس دریافت کردند. علاوه بر این، سه هزار سری البسه بین مناطق محروم و سیل زده استان ایلام، ۱۰۰۰ سری در استان گلستان، ۱۰۰۰ سری در استان خوزستان و هزارو ۵۰۰ سری البسه در استان لرستان توزیع شد.

توزیع ۵۰۰ سری لباس بین دانش آموزان مناطق روستایی اصفهان در فروردین و اردیبهشت سال ۹۸ و توزیع ۴۵۰ سری لباس در مهر ۹۸ بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان گرمی با تائید کمیته امداد از دیگر برنامه‌های اجرا شده است. بر این اساس، از بهمن ۹۸ نیز برنامه توزیع ۱۰۰ هزار سری لباس در قم، ۷۷ هزار و ۵۰۰ سری لباس در تهران و ۱۳ هزار سری در مشهد آغاز شد.

علاوه بر این، ۳ هزار و ۸۵۰ سری لباس نیز با درخواست هیات امنای بنیاد مستضعفان به دستور رئیس این بنیاد از بهمن ۹۸ بین مناطق محروم توزیع شد.

 به گزارش ایرنا، «بهزاد مایلی» معاون فنی مهندسی و اجرایی بنیاد علوی ۲۳ مهرماه ۹۸ در مراسم افتتاح صد و هشتمین مدرسه احداث  شده توسط بنیاد مستضعفان در مناطق محروم کشور گفت: بنیاد تاکنون ۳۴۴ کلاس درس را در قالب ۱۰۸ مدرسه در مناطق محروم کشور احداث و به بهره‌برداری رسانده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، حدود ۴۰۰ مدرسه در روستاهای دور افتاده و محروم کشور نیز از سوی بنیاد مستضعفان تعمیر و تجهیز شده است.

معاون فنی، مهندسی و اجرایی بنیاد علوی با بیان اینکه برای ساخت، تعمیر و تجهیز این مدارس بیش از ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است، ادامه داد: تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۸۰۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان در مناطق محروم کشور، بازسازی و نوسازی خواهد شد.

وی تهیه و توزیع کتاب‌های کمک آموزشی برای دانش‌آموزان را از دیگر برنامه‌های بنیاد برای تحقق عدالت آموزشی در مناطق محروم عنوان کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: روستاها و مناطق محروم رسیدگی به مناطق محروم مناطق محروم بنیاد مستضعفان مناطق محروم دانش آموزان بنیاد علوی محروم کشور سری لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به همت ستاد اجرایی فرمان امام ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی وقوع بارش‌های سیل آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

محمدترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیر‌های زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام