Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@04:46:22 GMT

همکاری شهرداری تهران و محسن چاوشی در نوروزخانه

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۱۱۵۷

همکاری شهرداری تهران و محسن چاوشی در نوروزخانه

به گزارش روز شنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، برنامه‌های نوروزی این نهاد امسال به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا و تاکید بر در خانه ماندن شهروندان بسیار متفاوت از سال‌های گذشته است و تمامی برنامه‌های محیطی که در دو سال گذشته با عنوان نوروزگاه در سطح شهر تهران برگزار می‌شد، به برنامه‌های مجازی و سرگرمی با عنوان «نوروزخانه» تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امسال برنامه‌های نوروزی معاونت اجتماعی شهرداری تهران، با صدای خواننده محبوب و پرطرفدار کشور آغاز شد که هدف این معاونت، ایجاد هیجان و شادی در میان مردم و فضایی نشاط‌بخش برای خانواده‌هاست.
ترانه  «شرح الف» با شعر و صدای محسن چاوشی شب گذشته همزمان با اولین روز فروردین ۹۹ در قالب برنامه‌های نوروزخانه منتشر شد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3 محمدرضا جوادی‌یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران نیز پیش از این اعلام کرده بود که برنامه‌های نوروزی ۱۳۹۹ شهرداری تهران نوروزخانه است به جای نوروزگاه و با استفاده از ظرفیت رسانه‌های ملی و اجتماعی، تلاش دارد تا خلاقیت، سرگرمی و نشاط را به خانواده‌های تهرانی که در خانه مانده‌اند هدیه کند. برچسب‌ها شهرداری تهران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران موسیقی پاپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران موسیقی پاپ شهرداری تهران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران موسیقی پاپ شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

به گزارش ایسنا، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: «با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • پاسخ محسن چاوشی به انتقادات از جهان لاغر
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • دانلود آهنگ جهان لاغر محسن چاوشی + متن
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • «جهان لاغر» محسن چاوشی منتشر شد+ صوت