Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@13:28:35 GMT

ماسک و دستکش عمده تخلفات در بازرسی‌های خوزستان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۱۲۷۳

ماسک و دستکش عمده تخلفات در بازرسی‌های خوزستان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: عمده تخلفات در بازرسی‌هایی که در خصوص ویروس کرونا در استان کشف می شود، مربوط به ماسک و دستکش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «امیر حسین نظری» گفت: عمده تخلفات در بازرسی‌هایی که در خصوص ویروس کرونا در استان کشف می شود ، مربوط به ماسک و دستکش است. مواد شوینده به وفور در بازار و فروشگاه‌ها وجود دارد و در این بخش با کمترین تخلفات صنفی مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان بیش از چهارهزار بازرسی از داروخانه ها ومراکز عرضه لوازم بهداشتی انجام گرفته و بیش از ۴۰ پرونده تخلف به دلیل گرانفروشی یا احتکار کالاهای بهداشتی تشکیل شده است.

نظری ادامه داد: گشت‌های مشترک بازرسی با همکاری معاونت غذا و داروی اهواز و اداره کل تعزیرات حکومتی استان در ۲ نوبت صبح و عصردر حال انجام است.

رییس سازمان صمت خوزستان ادامه داد: ۱۰ تیم بازرسی به صورت روزانه در حال رصد بازار استان برای جلوگیری از هرگونه تخلف صنفی در بحث کالاهای بهداشتی هستند.

وی با اشاره به اینکه بازرسی ها تا زمان عادی شدن شرایط ادامه دارد، افزود: با توجه به حکم قوه قضائیه با افراد محتکر کالاهای بهداشتی به شدت برخورد می شود واقدام آنها تحت عنوان اقدام مجرمانه موردرسیدگی قضایی قرار می گیرد.

نظری بیان کرد: گزارش های مردمی در شناسایی اصناف متخلف بسیار کمک کرده است و از مردم تقاضا داریم در صورت هر گونه تخلف صنفی با استفاده از تلفن ۱۲۴ و یا سامانه " آپ" به سازمان صمت استان اطلاع دهند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در استان و افزایش تقاضا برای استفاده از کالاهای بهداشتی زمینه برای فعالیت افراد سودجو فراهم شده است که در چند روز اخیر مراکز و انبارهای زیادی از احتکار کالاهای بهداشتی در استان شناسایی شده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید ماسک توزیع ماسک ماسک ویروس کرونا در استان کالاهای بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان

جواد احمدپور اظهار کرد: در طرح نوروز و ماه مبارک رمضان که از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۳۱ فروردین امسال ادامه داشت، ۹ هزار و ۵۰۰ بازرسی از سطح صنوف استان انجام گرفت.
وی خاطرنشان کرد: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلف با مبلغ ۳ میلیارد تومان شده است.
مسوول نظارت و بازرسی جهادکشاورزی لرستان با اشاره به کسر سهمیه ۲۰ واحد خبازی استان، تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۸۷ کیسه آرد قاچاق به ارزش ۵۵ میلیون تومان کشف و ضبط شد.
احمدپور با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر صنوف مختلف استان، بیان داشت: اکیپ‌های مختلفی بر نحوه عرضه و توزیع کالا‌های اساسی نظارت دارند و هرگونه تخلف را بررسی و به مقام قضائی معرفی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل