Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:10:48 GMT

۲ تُن مواد خام دامی غیر مجاز در کردستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۱۴۳۸

۲ تُن مواد خام دامی غیر مجاز در کردستان کشف شد

مجتبی ورمقانی روز شنبه در گفت و گو با با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نظارت‌های نوروزی این اداره کل از ۲۰ اسفند ۹۸ شروع شد و در این مدت روزانه ۲۶ گروه اقدام به گشت و بازرسی می کنند که تاکنون سه هزار مورد بازدید از واحدهای صنفی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در راستای بازرسی گروه‌های بازرسی تاکنون ۲ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف کشف و ضبط شده است، افزود: امروز نیز این بازرسی ها ادامه داشت که با تلاش بازرسان ۵۶۴ کیلوگرم مواد خام دامی فاسد و تاریخ گذشته کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورمقانی یادآور شد: مقرر شده کارشناسان در طرح تشدید نظارت نوروزی ۷۰۰ گروه روز بازرسی و ۷۰ گروه روز نظارتی در استان نظارت مستمر و منظم بر فعالیت کشتارگاه های دام و طیور و سه هزار مرکز عرضه مواد پروتئینی داشته باشند.

وی اضافه کرد: از ۲۰ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ هر روز ۶۰ نفر از پرسنل دامپزشکی در قالب ۲۶ اکیپ بازرسی وظیفه نظارت بر مراکز تولید، نگهداری، توزیع، عرضه و مصرف فرآورده های خام دامی در استان را بر عهده دارند.

ورمقانی با بیان اینکه برخی از این نیروها نیز به صورت آنکال است تا در صورت نیاز در خدمت بهداشت عمومی و سلامت مردم باشند از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق سامانه پیغام گیر۱۵۱۲ این اداره کل اطلاع دهند.

هم اکنون حدود ۵۶ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد که از این تعداد ۲۹ هزار واحد در مرکز استان مستقر بوده و حدود سه درصد از این واحدهای صنفی فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای محسوب می‌شوند.

برچسب‌ها کردستان سازمان دامپزشکی کشور سلامت و بهداشت دام و طيور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سازمان دامپزشکی کشور سلامت و بهداشت دام و طيور کردستان سازمان دامپزشکی کشور سلامت و بهداشت دام و طيور خام دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،شاهین مستوفی با اعلام شناسایی فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان فارس گفت: در راستای رسیدگی به اسناد و مدارک به­ دست آمده از اجرای بازرسی مالیاتی موضوع ماده (۱۸۱) قانون مالیات­های مستقیم یک شرکت فعال در زمینه تولید فوم ساختمانی، فردی به عنوان دلال مواد اولیه پتروشیمی شناسایی شده است که با توجه به اجرای بازرسی‌های صورت گرفته از محل فعالیت شخص نامبرده، مشخص شد در بازه زمانی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ فروشی افزون بر ۸۶۰ میلیارد تومان فروش مواد اولیه پتروشیمی خارج از شبکه رسمی کشور داشته است.
مستوفی افزود: شخص مذکور مطابق اطلاعات موجود در سامانه‌های مالیاتی، صرفا مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان فروش در اظهارنامه مالیاتی سال ۱۴۰۱ ابراز نموده است که در همین راستا اقدامات قانونی مبنی بر تنظیم گزارش مالیاتی و مطالبه مالیات و جرائم متعلقه در منابع مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده از مودی در موعد مقرر قانونی، در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد