Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت AFC رای گیری برای انتخاب بهترین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کرد. از میان ۵ کاندیدا، چهارتای آنان سابقه پوشیدن لباس دو تیم اصفهانی در آسیا را داشته اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از ساعاتی پیش رأی گیری برای انتخاب اسطوره ایرانی تاریخ لیگ قهرمان آسیا را آغاز کرد و پنج بازیکن را نامزد کسب این عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جلال حسینی، سید مهدی رحمتی، فرهاد مجیدی، احسان حاج صفی و قاسم حدادی پنج نفری هستند که AFC نام آنها را در سایت رسمی خود برای این انتخاب قرار داده است.

نکته قابل توجه اینجا است که از میان این پنج بازیکن، تنها فرهاد مجیدی سابقه پوشیدن پیراهنی از تیم‌های اصفهانی در آسیا را در کارنامه ندارد و این موضوع احتمالاً به دلیل درخشش سپاهان و ذوب آهن در سال‌های نه چندان دور لیگ قهرمان آسیا با فرمت جدید بوده است.

برای رأی دادن به بازیکن محبوب خود می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 415880

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قاسم حدادی فر احسان حاج صفی سیدجلال حسینی مهدی رحمتی فرهاد مجیدی کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا سپاهان ذوب آهن استقلال تهران پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟

در بارسلونا هنوز برناردو سیلوا را دوست دارند اما قیمتی که سیتی برای او می خواهد، از دید باشگاهی با این وضعیت اقتصادی زیاد تلقی می شود. 

طرفداری | اگر همه اخبار نقل و انتقالاتی رئال مادرید طی دو تابستان اخیر به کیلیان ام باپه اختصاص داشته است، در مورد بارسلونا و برناردو سیلوا هم این قضیه صدق می کند. این بازیکن پرتغالی مدتی است که سیگنال هایی ارسال می کند، اما مشکلات مالی مانع از انجام این انتقال توسط باشگاه بارسا شده است. بارسا برای سومین تابستانی متوالی برناردو را زیر نظر دارد و او از گزینه های روی میز است، اما اولویت بلوگرانا نیست. بارسا اول باید به فروش بازیکن باشد و پس از آن سیتی را راضی کند که بند فسخ 58 میلیون یورویی او را کاهش دهد. 

به گزارش اسپورت، فصل گذشته، خواسته برناردو سیلوا ترک منچسترسیتی بود. حتی با قهرمانی در لیگ قهرمانان، هدف بزرگی که پروژه پپ گواردیولا دنبال می کرد، این حس تقویت شد. با وجود انتظار برای بارسا تا آخرین لحظه، هافبک بازیساز چاره ای جز تمدید قرارداد نداشت. او هیچ راه حل دیگری نداشت. گزینه دیگر عربستان سعودی بود که او آن را رد کرد. حالا نزدیکان او می گویند تصمیم نهایی بعد از پایان کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس گرفته خواهد شد، اما یک چیز تغییر نکرده است: اگر برناردو سال گذشته هم می خواست برود، حالا شاید بیشتر به دنبال جدایی باشد. 

چرا بارسلونا گزینه جذابی برای برناردو سیلوا است؟

ابقای ژاوی روی نیمکت، امیدهای این بازیکن پرتغالی برای پوشیدن پیراهن بارسا را ​​تقویت می کند. سرمربی اسپانیایی شیفته سبک بازی برناردو است و باور دارد که او در پست هافبک، کمک زیادی به تیمش خواهد کرد. در واقع، سرمربی و بازیکن تابستان گذشته برای سنجیدن احتمالات، مستقیما با هم در تماس بودند.

مشکلات دیگری که وجود دارند

بارسلونا به جز مسائل اقتصادی، باید به مسائل دیگری هم فکر کند. برناردو سیلوا در ماه آگوست 30 ساله می شود و بارسا در حال حاضر بازیکنی با ویژگی های مشابه در ترکیب خود دارد: ایلکای گوندوعان، 33 ساله. این بدان معناست که باشگاه کاتالانی، صرف نظر از اینکه چقدر کیفیت فنی او را تحسین می کند، نمی تواند جذب احتمالی بازیکن پرتغالی را یک امر استراتژیک بداند.

بند فسخی که برای بارسلونا منطقی نیست

در نتیجه، بارسلونا باور دارد که بند آزادسازی 58 میلیون یورویی او بیش از حد زیاد است. با قیمت پایین تر، داستان می توانست متفاوت باشد. اولویت بلوگرانا، جذب یک هافبک دفاعی سطح بالا خواهد بود. اگر این اتفاق بیفتد و سپس فروش‌های بیشتری انجام شود که امکان سرمایه‌گذاری‌های بیشتر را فراهم کند، بارسا در موقعیتی خواهد بود که تصمیم بگیرد آیا می‌خواهد 40-50 میلیون یورو برای بازیکن پرتغالی سرمایه‌گذاری کند یا مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد